Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Звіт ІV квартал 2016

Інформація про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Шосткинської міської ради в ІУ кварталі 2016 року.

 

Протягом IУ кварталу 2016 року до Шосткинської міської ради надійшло 1270 звернень.

 

 

2016 рік

2015 рік

+,- %

письмові звернення

621

952

- 34%

звернення на особистий прийом

310

338

-9%

звернення через ОВВР

339

232

+ 31%

Всього

1270

1522

-16%

Аналіз свідчить, що порівняно з відповідним періодом минулого року зменшилась загальна кількість звернень до місцевої влади, при цьому зросла

кількість звернень до органів влади вищого рівня.

Питання, що найчастіше порушуються у зверненнях громадян, у порівнянні з ІУ кварталом 2015 року:

 

Зміст питання

IУ кв. 2016

IУ кв. 2015

+, -%

Соціальний захист

564 (44,5%)

764 (50%)

-5,5

Комунальне господарство

409 (32%)

358 (23,5%)

+8,5

Архітектура та будівництво

37 (3%)

53 (3,5%)

-0.5

Аграрна політика і земельні відносини

77 (6%)

91 (6%)

 

Охорона здоров’я

11  (1%)

30 (1,5%)

-0,5

Житлова політика

56(4,5)

25 (1,5%)

+3

Праця і заробітна плата

33 (2,5%)

32 (2.1%)

+0,4

 

Спостерігається зменшення з питань  соціальної політики, а саме зменшилась чисельність громадян, що звернулися за матеріальною допомогою на лікування, при цьому зросла кількість звернень з питань оформлення субсидії на житлово-комунальні послуги.

 

Також зменшилося звернень з питань архітектури та будівництва, охорони здоров»я.

 

Збільшилась кількість звернень з питань комунального господарства, житлової політики, праці та заробітної плати.

 

На рівні минулого року залишилася кількість звернено з питань аграрної політики та земельних відносин.

 

Домінуючими протягом останніх років залишаються питання надання матеріальної допомоги.

 

Так протягом ІУ кварталу 2016 року надано одноразову благодійну допомогу за рахунок коштів місцевого бюджету військовослужбовцям, які призвані та були відряджені для виконання службових завдань в зоні проведення антитерористичної операції, хворим з  хронічною хворобою нирок, які перебувають на хронічному пролонгованому гемодіалізі, громадянам які здійснили  поховання родичів,  жителям міста  у зв’язку з хворобою, особам, внутрішньо переміщеної в межах країни з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції та  у зв’язку з пожежею на загальну суму 67 тис. 450 грн.

 

В ІУ кварталі 2016 року значно зросла кількість колективних звернень -93.

 

Колективно жителі міста звертаються з наступними проблемами:

-         житлово –комунальної сфери міста (освітлення будинків в містах загального користування, благоустрій прибудинкових територій, ремонт доріг, ремонт комунікаційних систем, видалення дерев) – 44 (47%);

-          встановлення  лічильників обліку газу та тепла – 20 (21%)

-         тарифів на опалення та оплата послуг теплопостачання – 17 (18%)

-         інші (взаємовідносини з сусідами, ремонт приміщень ДНЗ, транспорт, зв′язок) – 12 (13%).

 

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, учасники бойових дій, члени багатодітних сімей, одинокі матері, ліквідатори наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, учасники АТО та їх сім»ї, особи внутрішньо переміщені із зони проведення АТО та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

 

Від даної категорії громадян надійшло 131 звернення (10%), а саме:

учасники війни, бойових дій, ветерани війни -7; інваліди загального захворювання - 44,   військовослужбовці, що перебували в зоні проведення АТО -69, багатодітні родини -6,  громадяни тимчасово переміщені із зони АТО-5.

 

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів та інвалідів загального захворювання.

 

З метою вирішення проблемних питань даної категорії населення на апаратних нарадах при міському голові заслухано звіти керівників про роботу: громадської організації «Шосткинське міське товариство допомоги дітям інвалідам та інвалідам з дитинства», про роботу з учасниками антитерористичної операції та їх сім′ями,  Шосткинського центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів, про соціальну роботу з різними категоріями дітей, молоді, сімей Шосткинським центром соціальних служб сім»ї, дітей та молоді, про розвиток ветеранського руху в місті.

 

З метою надання консультативних послуг, роз`яснень про порядок розгляду та вирішення порушених громадянами питань в міськвиконкомі організований та діє щоденний прийом  керівниками структурних підрозділів.

 

Забезпечується застосування різноманітних підходів до організації роботи із зверненнями громадян. З цією метою продовжує свою роботу «Гаряча лінія», цілодобова служба «1555», «Телефон довіри».

 

Спеціалістами юридичного відділу  надається    безоплатна первинна правова допомога.

 

З метою забезпечення вільного доступу громадськості до інформації про діяльність органів виконавчої влади,   функціонує офіційний веб-портал місцевих органів виконавчої влади  де щодня розміщується  інформація на головній сторінці.

 

З набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції»,  на веб-порталі міської ради розміщено інформацію та форму  подання електронного звернення.

 

Cтворено сервіс он-лайн звернень громадян до керівників житлово-комунальних служб міста.

 

У розділі «Звернення громадян» розміщені графіки прийому громадян з особистих питань керівників, подається інформація про порядок звернення громадяндо органів виконавчої влади, узагальнена інформація щодо роботи із зверненнями громадян ,   постійно висвітлюється інформація про проведені особисті прийоми міським головою, звіти керівників структурних підрозділів про роботу із зверненнями громадян.

 

Для забезпечення ефективної роботи міської ради , створення відкритого інформаційного середовища, рівного доступу громадськості до інформації про діяльність місцевих органів виконавчої влади,  до співпраці запрошуються наявні на території міста засоби масової інформації.

 

В комунальній газеті «Полісся» опубліковується інформація про проведення «гарячих» телефонних ліній, графіки прийому громадян міським головою та його заступниками, звіти про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради.

 

Згідно розпоряджень міського голови, створено комісії по розгляду 3 звернень.

 

З метою покращення роботи із зверненнями громадян, спеціалістом загального відділу здійснено перевірки у фінансовому управлінні, відділі містобудування та архітектури, відділі культури і туризму.

         

Начальник загального відділу       

Т.М. Єпик

 

03.12.16

         

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"