Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Звіт ІІІ квартал 2016

Інформація про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Шосткинської міської ради в ІІІ кварталі 2016 року.

 

Протягом IІІ кварталу 2016 року до Шосткинської міської ради надійшло 1162 (1235-2015 р.) звернення, що на 73 одиниці менше , ніж за відповідний період 2015 року.  Всього до органів влади надійшло 569 (745-2015 р.) письмових заяв. На особисті прийоми звернулося 376 (309-2015) осіб. Через органи влади вищого рівня звернулася 221 (181-2015) особа.

 

Аналіз свідчить, що порівняно з відповідним періодом минулого року зменшилась кількість письмових звернень, при цьому зросла кількість звернень на особистий прийом до міського голови та через органи влади вищого рівня.

 

Із загальної кількості питань, що перебували на виконанні  вирішено позитивно 68%, по 26% надано роз’яснення; по 6% питань продовжено контроль.

Питання, що порушуються у зверненнях громадян, у порівнянні з ІІІ кварталом 2015 року:

 

Зміст питання

IІІ кв. 2016

IІІ кв. 2015

+, -%

Соціальний захист

433 (37%)

549 (44%)

-7

Комунальне господарство

350 (30%)

258 (21%)

+9

Архітектура та будівництво

26 (2%)

64 (5%)

-3

Аграрна політика і земельні відносини

102 (9%)

66 (5%)

+4

Охорона здоров’я

49  (4%)

23 (2%)

+2

Житлова політика

76(6,5)

63 (5%)

+1,5

Праця і заробітна плата

34 (3%)

19 (1.5%)

+1,5

 

Спостерігається зменшення з питань архітектури та будівництва, соціальної політики.

 

Збільшилась кількість звернень з питань комунального господарства, аграрної політики та земельних відносин, охорони здоров»я, житлової політики, праці та заробітної плати.

 

Найбільше громадяни звертаються до органів влади з питаннями надання матеріальної допомоги.

 

Так протягом ІІІ кварталу 2016 року 290 особам    надано матеріальну  допомогу на лікування, поховання, ліквідацію нещасних випадків, військовослужбовцям та особам, тимчасово переміщеним із зони проведення АТО, громадянам  з  хронічною хворобою нирок, які перебувають на хронічному пролонгованому гемодіалізі:  на загальну суму 71 тис. 7500 грн.

порівняно з відповідним періодом минулого року – 331 особі на суму 51 тис. 830 грн..

 

У 55% звернень до органів влади вищого рівня порушені питання своєчасного призначення субсидії на відшкодування витрат за житлово-комунальні послуги та призначення всіх видів соціальних допомог.

 

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, учасники бойових дій, члени багатодітних сімей, одинокі матері, ліквідатори наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, учасники АТО та їх сім»ї, особи внутрішньо переміщені із зони проведення АТО та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

 

Від громадян зазначених категорій отримано 81 звернення, або 7% від загальної кількості.

 

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів.

 

За суб’єктом – 61 колективне звернення (7%). Частіше колективно громадяни звертаються за вирішенням проблем, що стосуються груп людей, колективів. Це питання ремонту будинків, покрівель, благоустрою прибудинкових територій, ремонту доріг та тротуарів, вуличного освітлення, установки приладів обліку тепла, газу. Виконання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» в частині перейменування вулиць.

 

Згідно розпоряджень міського голови, створено 2 звернення  розглянуто комісійно.

 

З метою надання консультативних послуг, роз`яснень про порядок розгляду та вирішення порушених громадянами питань в міськвиконкомі організований та діє щоденний прийом  керівниками структурних підрозділів.

 

Забезпечується застосування різноманітних підходів до організації роботи із зверненнями громадян. З цією метою продовжує свою роботу «Гаряча лінія», цілодобова служба «1555», «Телефон довіри».

 

За звітний період на телефонну «гарячу» лінію надійшло 11 звернень,  на «Телефон довіри» звернулося 89 громадян, на цілодобову службу «1555» надійшло 487 звернень.

 

Спеціалістами юридичного відділу 39 особам надана    безоплатна первинна правова допомога.

З метою забезпечення вільного доступу громадськості до інформації про діяльність органів виконавчої влади,   функціонує офіційний веб-портал місцевих органів виконавчої влади  де щодня розміщується  інформація на головній сторінці.

З набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції»,  на веб-порталі міської ради розміщено інформацію та форму  подання електронного звернення.

 

Cтворено сервіс он-лайн звернень громадян до керівників житлово-комунальних служб міста.

 

У розділі «Звернення громадян» розміщені графіки прийому громадян з особистих питань керівників, подається інформація про порядок звернення громадяндо органів виконавчої влади, узагальнена інформація щодо роботи із зверненнями громадян ,   постійно висвітлюється інформація про проведені особисті прийоми міським головою, звіти керівників структурних підрозділів про роботу із зверненнями громадян.

 

З метою інформування населення про актуальні питання на апаратних нарадах при міському голові  заслухано інформацію керівників структурних підрозділів:  «Про програму доступного кредитування соціальних підприємств», «Про організацію надання субсидій населенню міста», «Про надання послуг незайнятому населенню міста», «Про стан погашення заборгованості з виплати заробітної плати на підприємствах міста», «Про надання відомостей з Єдиного Державного Реєстру», «Про епідеміологічну ситуацію в місті»

 

Для забезпечення ефективної роботи міської ради , створення відкритого інформаційного середовища, рівного доступу громадськості до інформації про діяльність місцевих органів виконавчої влади,  до співпраці запрошуються наявні на території міста засоби масової інформації.

 

В комунальній газеті «Полісся» опубліковується інформація про проведення «гарячих» телефонних ліній, графіки прийому громадян міським головою та його заступниками, звіти про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради. В газеті «Полісся» 15.09.2016 року розміщено інформацію «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Шосткинської міської ради за І півріччя 2016 року»

 

З метою покращення роботи із зверненнями громадян, спеціалістом загального відділу здійснено перевірки в Управлінні капітального будівництва ШМР, управлінні житлово-комунального господарства ШМР, архівному відділі Шосткинської міської ради.

         

Начальник загального відділу       

Т.М. Єпик

 

03.12.16

         

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"