Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Звіт за І півріччя 2017 року

                  

Протягом першого півріччя 2017 року до виконавчого комітету Шосткинської міської ради (далі – виконкому) надійшло 2286 звернень громадян (письмові – 1726, 560 – через особистий прийом ). Всього звернулося
3176 осіб (порушено питань  2353).

 

Порівняно: в І півріччі 2016 року зареєстровано 2058 звернень (письмові – 1729, 329 – через особистий прийом), звернулося 3258 громадян (порушено питань 2071).

Кількість громадян, що звернулися на прийом зменшилася на 2,5%,  кількість  питань виросла на 12%.

Керівництвом виконкому проводилися особисті прийоми громадян, відповідно до затвердженого розпорядженням міського голови від 23.12.2016 №63-од «Про прийом громадян» графіку: щотижня в приміщенні міськвиконкому та двічі на місяць, з виїздом в трудові колективи підприємств, установ організацій міста.

Для зручності громадян, міський голова, заступники міського голови проводять щоденні прийоми до початку  та  по закінченню робочого дня.

 

У звітному періоді міським головою проведено 20 прийомів в приміщенні виконкому  (18-2016 рік) на які звернулося 530 громадян з 497 питаннями (227 громадян з 229 питаннями  в  2016 році).

 

За результатами розгляду 66,4% звернень вирішено позитивно, на решту надано обґрунтовані роз’яснення

Заступниками міського голови, керуючим справами виконкому проведено 74 прийоми  (51-2016 рік) на які звернулося 52 громадян з 43 питаннями  (85 громадян з 45 питаннями -2016 рік).

 

За результатами розгляду 69,8% звернень вирішено позитивно, на решту надано обґрунтовані роз’яснення.

 

Найбільш актуальними залишаються питання житлово-комунальної сфери, соціального захисту населення, надання матеріальної допомоги на лікування, поліпшення житлових умов, медичного обслуговування, архітектури та будівництва.

Інформація про прийом громадян щопонеділка розміщується на сайті міської ради та в соцмережі «Фейсбук».

 

          Відповідно до   розпорядження міського голови від 23.12.2016 р. №63-од «Про прийом громадян» міським головою  двічі на місяць  здійснювався прийом громадян в трудових колективах. Протягом І півріччя прийом відбувся в трудових колективах: ТОВ «ШП «Харківенергоремонт»,управління освіти

Шосткинської міської ради, ТОВ «Фармхім», КП «ШКЗ «Імпульс», Шосткинського  відділення Державної казначейської служби України в

Сумській області,  Шосткинського об′єднаного Управління Пенсійного Фонду України в Сумській області, Шосткинського інституту Сумського державного

університету, Обласного Центру соціально-психологічної реабілітації дітей, Шосткинсько-Середино-Будського об’єднаного міського військового комісаріату, управління праці та соціального захисту населення, КЗ «Шосткинська ЦРЛ».

 

На прийоми звернулося 17 осіб з 17 питаннями (27 громадян -2016 р.).           За результатами розгляду вирішено позитивно 88,2% звернень, решта – надано роз’яснення.

Заступниками міського голови, керуючим справами виконкому проведено 48 прийомів громадян, на які вернулася 26 осіб  з   21 питанням (27 прийомів, 50 громадян, 31 питання -2016 р.).

 

Під час прийому надано допомогу у вирішенні питань соціального захисту населення, медичного забезпечення,  житлово-комунальних проблем, житлових умов, медичного обслуговування, працевлаштування.

 

За результатами розгляду вирішено позитивно 51,7% звернень, решта – надано роз’яснення.

Всі звернення розглянуто і надано обґрунтовані відповіді  під час прийому, або згідно ЗУ «Про звернення громадян».

 

Як приклад:

Згідно звернення гр. Гребенника С.М.,  його сина Гребенника Дмитра,  за рахунок бюджетних  коштів, направлено на оздоровлення до Державного позашкільного оздоровчого закладу санаторного типу «Ровесник».

Інформація про прийом громадян керівництвом в трудових колективах підприємств, установ, організацій міста оприлюднена на офіційному сайті

міської ради, розміщена в фойє будівлі міськвиконкому. Графіки роздано керівникам  підприємств, установ, організацій міста в яких  відбуватиметься прийом громадян.

З 1950 питань, за якими закінчився контроль, 1386 – вирішено позитивно або 71%.У стані виконання та на контролі знаходиться
336 звернень громадян, вживаються заходи для вирішення питань позитивно.

 

Мешканці міста мають змогу звернутися до органів влади вищого рівня. Номера телефонів «Урядової Гарячої лінії» та ДУ « СОКЦ» розміщені на сайті міської ради, друкованих ЗМІ, державних установах.

В І півріччі 2017 року, порівняно з відповідним періодом минулого року, збільшилась кількість таких звернень - 445  (19% від загальної кількості)  проти 418 од. в І півріччі 2016 року.

 Через ОДА отримано 18 звернень  (13-2016 р.), СОКЦ -51  (48-2016), УГЛ -376 (357-2016).

 

 

За результатами розгляду звернень: вирішено позитивно -51%, надано обґрунтовані роз’яснення – 46%, перебувають на виконанні -3%, що свідчить про  результативність такої форми роботи.

 

Значно вплинуло на зріст звернень до даних установ підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та оформлення субсидії населенню, підвищення температури зовнішнього повітря в опалювальний період, установка загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії та газу.

 

З метою зменшення таких звернень було посилено роботу УПСЗН, проводилась роз’яснювальна робота серед населення.

 

Управлінням праці та соціального захисту населення проведено курс практичних занять з жителями міста щодо  роз’яснення законодавства та методики нарахування житлових субсидій на опалювальний період. Проводились зустрічі керівників підприємств-надавачів послуг, представників міської влади з жителями багатоповерхівок щодо встановлення загальнобудинкових приладів обліку газу. Представники ПАТ «Сумигаз» неодноразово запрошувалися на сесії міської ради з метою надання населенню роз’яснень по застосуванню граничного об’єму споживання природного газу, за загальними нормами споживання. Міським головою направлялені звернення  до Голови Верховної Ради України, Прем’єр Міністра України, НКРЕКП, Міністерства енергетики та вугільної промисловості України з пропозицією прийняти загальнодержавне рішення про встанвлення поквартирних засобів обліку природного газу малозабезпеченим верствам  населення та пільговій категорії громадян за рахунок газопостачальних підприємств.

 

Як приклад :

Згідно звернення Степанюка Т.А. працівниками ПП «Івушка-Шостка» проведені роботи по відкачуванню води з підвального приміщення. У зв’язку з відсутністю препарату «Беклозон-Еко» у оптових постачальників аптечної мережі гр. Зелік А.М. забезпечено через склад ЦРЛ необхідними для лікування бронхіальної астми препаратами Беротек та Сальбутамол.

Збільшилась кількість колективних звернень 154 проти 85 минулого року В звітному році цей показник склав 6,7% від загальної кількості звернень (4% в 2016 році).

На ріст показника колективних звернень вплинули заходи щодо оснащення житлового фонду лічильниками обліку газу та теплової енергії.

Колективно в 2017 році жителі міста зверталися з питаннями установки  лічильників обліку газу, оплати за послуги теплопостачання в будинках, обладнаних лічильниками обліку теплової енергії, оплати по граничним тарифам послуг газопостачання, ремонту будинків, покрівель та комунікаційних мереж, плати за опалення місць загального користування, ремонту доріг та прибудинкових територій.

 

 

З 1950 питань, за якими закінчився контроль, 1386 – вирішено позитивно або 71%.У стані виконання та на контролі знаходиться
336 звернень громадян, вживаються заходи для вирішення питань позитивно.

 

 

Загалом у зверненнях громадянами було порушено 2353 питання, що на
12% більше  ніж за аналогічний період 2016 року, головними з яких є:

 

Зміст питання

I півр.2017

I півр.2016

+, -

Соціальний захист

979 (40,7%)

960 (46%)

-5,3

Комунальне господарство

831 (35%)

420 (20%)

+15

Аграрна політика і земельні відносини

154 (6,5%)

310 (15%)

-8,5

 

На виконання вимог Закону України «Про безоплатну правову допомогу» працівниками юридичного відділу виконкому надавалася первинна  правова допомога. Правову допомогу отримали 55 заявників (72-2016 р.).

 

Надано роз’яснення та допомогу з  питань надання пільг та компенсацій окремим категоріям громадян,  спрощеного порядку надання житлових субсидій, змін до пенсійного законодавства, що вступили в дію з 1 квітня, нарахування спец пенсій та пенсій працюючим пенсіонерам , Конституційних прав громадян, які були мобілізовані у зв′язку з подіями на сході України, Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», житлових та спадкових проблем тощо.

 

Особлива увага приділяється розгляду листів та звернень, що надходять від  громадян, які потребують соціального захисту та підтримки (191):  інвалідів ВВВ, учасників війни, учасників бойових дій -16; інвалідів загального захворювання – 77; ліквідаторів ЧЕС-6; матерів-героїнь, одиноких матерів, багатодітних сімей -12; ветеранів війни і праці – 24; дітей війни -56.

 

Від учасників АТО та членів їх родин отримано 104 звернення. 10 звернень надійшло від  громадян тимчасово переміщених із зони проведення АТО. Листи від інвалідів Великої Вітчизняної війни  та жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» розглянуто згідно з вимогами Указу Президента України № 109/2008.

В І півріччі 2017 року в зв’язку   з  хворобою  надано одноразову матеріальну допомогу             -    інвалідам 132 чол. на суму 12 тис.720 грн.; 23 учасникам війни  на суму 2 тис.300 грн.; учаснику бойових дій (Афганістан)  100 грн.;                                      2 інвалідам війни на суму 200 грн.;  4 вдовам ветеранів війни  на суму 400 грн., 409 ліквідаторам ЧАЕС на суму 3 тис.16 грн., військовослужбовцям АТО 43 чол. на суму 28 тис. грн.,    3 особам, внутрішньо переміщеним в межах країни з району проведення АТО надано матеріальної допомогу на загальну суму 900 грн..

          Виплачується щомісячна матеріальна допомога 9 хворим з хронічною хворобою нирок, які перебувають на пролонгованому гемодіалізі на загальну суму 22500 грн..

Для  перевезення осіб з інвалідністю І групи та/або осіб з інвалідністю ІІ групи, одиноких  громадян похилого віку, які самостійно не пересуваються або пересуваються за допомогою технічних засобів реабілітації до соціально значимих об’єктів, прийнято рішення про надання безоплатної транспортної  послуги «Соціальне таксі».

Забезпечено проведення перевірок стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради. Перевірками охоплено 6 управлінь та відділів. В цілому   роботу із зверненнями громадян, відповідно до Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 р. № 630,  визнано такою, що повністю відповідає вимогам, установленим законодавством.

Крім того, щопонеділка на апаратних нарадах відбувається звітування керівників  структурних підрозділів, управлінь, підприємств, установ, організацій  з питань роботи із зверненнями громадян на підвідомчий території. За півріччя 2017 року заслухано 8 звітів.

З метою надання допомоги у вирішенні проблем громадян при виконавчому комітеті міської ради функціонує цілодобова служба «1555», спеціалізована служба надання кваліфікованої анонімної допомоги «Телефон довіри», телефонна «Гаряча лінія».

Протягом звітного періоду збільшилась чисельність звернень на службу «1555» -  1565 звернень проти 1455 в 2016 році.

69  звернень надійшло через систему «Смарт сіті».

Служба працює цілодобово. В телефонному режимі оперативно вирішується ряд питань щодо сталого забезпечення життєдіяльності міста.

Збільшилась, порівняно з відповідним періодом минулого року,  кількість звернень на «Телефон довіри» - 69 осіб (65-2016 р.), що  вказує на результативність роботи  служби. Всі, хто звернувся за допомогою отримали  необхідну інформацію, консультації фахівців та психологічну підтримку.

Для участі в «Гарячій лінії» залучаються заступники міського голови, керівники підприємств, установ, організацій міста, керівники структурних підрозділів міської ради.

         Графіки  чергування відповідальних осіб на «Гарячій лінії» щоквартально оприлюднюються в газеті «Полісся», на сайті міської ради, розміщуються на інформаційному стенді в приміщенні міськвиконкому. Щовівторка інформація про чергування оприлюднюється по місцевому радіо.

Заступники міського голови, керівники підприємств, установ, організацій міста, керівники структурних підрозділів міської ради вживають заходи щодо вирішення порушених у зверненнях питань.

Протягом  звітного періоду   відбулося чергування 15 керівників на  «Гарячій лінії» до яких  звернулося 25  (18-2016) громадян.  Найбільша кількість питань (6) надійшли під час чергування начальника управління житлово-комунального господарства.

На всі звернення посадовими особами під час чергування надано обґрунтовані відповіді та роз’яснення, згідно чинного законодавства, вжито заходи негайного реагування для позитивного вирішення питань.

Як приклад :

Після звернення жителів будинку по вул.Марата,32/1 щодо відключення Управлінням газового господарства від газопостачання споживачів,  подачу газу 

З набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», на веб-порталі розміщено інформацію та форму для подання електронного звернення, опрацьовано 8 електронних звернень. Забезпечено розгляд даних звернень в рамках чинного законодавства.

Рішенням виконкому від 30.05.2017 №130, затверджений Порядок розгляду електронних петицій у виконавчому комітеті Шосткинської міської ради.

Cтворено сервіс он-лайн звернень громадян до керівників житлово-комунальних служб міста.

Для покращення якості надання медичних послуг  жителям міста, Шосткинського та інших районів Сумської області введено в дію електронну медичну платформу.

З метою створення більш сприятливих умов для прийому громадян при виконавчому комітеті Шосткинської міської ради працює «Мобільний соціальний офіс», представниками якого здійснюються виїзні прийоми громадян в різних мікрорайонах міста. До «Мобільного соціального офісу» залучені спеціалісти управління праці та соціального захисту населення, міськрайонного центру зайнятості, Управління Пенсійного фонду України в місті Шостка та Шосткинському районі, Центру соціальних служб для сім′ї, дітей та молоді та представники інших служб по мірі необхідності.

 Протягом І півріччя 2017 року відбулося 44 виїзди «Мобільного офісу», послугами якого скористалося 492 особи (в 2016 році - 9 виїздів, звернулося 356 осіб ). На ріст даного показника вплинуло підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та оформлення субсидії населенню на відшкодування витрат, зміни в Пенсійному законодавстві,  призначенні соціальних виплат, монетизація житлової субсидії тощо.

З метою надання соціальних послуг у форматі «Прозорий офіс» та впровадження нових форм обслуговування громадян Шосткинським об’єднаним управлінням ПФУ Сумської області в приміщенні ЦНАП Шосткинської міської ради створено робоче місце з метою надання консультативних послуг з питань пенсійного забезпечення.

З метою забезпечення вільного доступу громадськості до інформації про діяльність органів виконавчої влади функціонує офіційний веб-портал Шосткинської міської ради. У розділі «Звернення громадян» розміщені графіки прийому громадян з особистих питань керівників  на 2017 рік,  фахівців структурних підрозділів, інформація про роботу зі зверненнями громадян, зразки оформлення звернень.

Заходи за участю міського голови, заступників голови постійно висвітлюються місцевими засобами масової інформації, соціальних мережах.

 

 

02.08.17

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"