Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Звіт за ІІ квартал 2017 року

                  

Протягом ІІ кварталу 2017 року до виконавчого комітету Шосткинської міської ради надійшло 982 звернення (888-2016 р.) звернень, що на 94 одиниці менше, ніж за аналогічний період 2016 року.

Письмові звернення  -548 (588-2016 р.); звернення на особистий прийом -281 (125-2016 р.); через органи влади вищого рівня   -153 (175-2016 р.)

Як свідчить аналіз, загальна кількість звернень порівняно з відповідним періодом минулого року зменшилася на 40 одиниць. Зменшення спостерігається у письмових зверненнях та зверненнях, отриманих за належністю через ОВВР. На 156 одиниць зросла кількість звернень на особистий прийом до міського голови.

У 45%  звернень до органів влади вищого рівня були порушені питання житлово-комунальної сфери, у 42% -  соціального захисту населення.

Згідно класифікатора,  основні питання, з якими громадяни зверталися до міської влади, характеризуються таким чином:

 

Зміст питання

IІ кв. 2017

IІ кв. 2016

+, -%

Соціальний захист населення

282

257

+8,8

Комунальне господарство

294

180

+38,7

Аграрна політика та земельні відносини

71

151

+53

 

Домінуючими протягом останніх років залишаються  питання соціального захисту населення: призначення субсидії на відшкодування витрат за житлово-комунальні послуги та надання матеріальної допомоги.

Для вирішення даних питань,  протягом звітного періоду,  надано одноразову матеріальну допомогу за рахунок місцевого бюджету пенсіонерам, інвалідам загального захворювання на лікування, на поховання безробітних громадян, військовослужбовцям, особам, внутрішньо переміщеним в межах країни з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, хворим з  хронічною хворобою нирок, які перебувають на хронічному пролонгованому гемодіалізі, ліквідаторам аварії на ЧАС  на загальну суму 96400 грн.

За результатами розгляду звернень, по яким закінчився контроль,
589 (61,1%) – вирішено позитивно, по 68– продовжено контроль.

Забезпечено проведення щоденного консультативного прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому,  секретарем міської ради, керівниками структурних підрозділів міської ради.

 Спеціалістами юридичного відділу міської ради   надається  безоплатна первинна правова допомога.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, учасники бойових дій, члени багатодітних сімей, одинокі матері, ліквідатори наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, учасники АТО та їх сім»ї, особи внутрішньо переміщені із зони проведення АТО та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Від громадян зазначених категорій отримано 111 звернення, або 11% від загальної кількості.

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів.

За суб’єктом – 80 колективних звернень (8%). Поррівняно з відповідним періодом минулого року даний показник збільшився на 46 одиниць.

 Колективно громадяни звертаються за вирішенням проблем, що стосуються груп людей, колективів. Найчастіше це  питання ремонту будинків, благоустрою прибудинкових територій, ремонту доріг та тротуарів, боротьби з безпритульними тваринами, допомоги дитячим колективам, дошкільним навчальним закладам, оплати за послуги тепло та газопостачання по загальнобудинковим лічильникам, установки квартирних лічильників обліку газу та відмови в установленні загальнобудинкових лічильників обліку газу.

У виконкомі  забезпечується застосування різноманітних підходів до організації роботи із зверненнями громадян. З цією метою продовжує свою роботу «Гаряча лінія», цілодобова служба «1555», «Телефон довіри».

За звітний період на телефонну «гарячу» лінію надійшло 10 звернень (14-2016 р.) на «Телефон довіри» звернулося 28 громадян (33-2016 р.), на цілодобову службу «1555» надійшло 807 звернень (548-2016 р.)

Такі показники вказують на продуктивну роботу даних служб та доцільність їх подальшого функціонування.

З метою забезпечення вільного доступу громадськості до інформації про діяльність органів виконавчої влади,   функціонує офіційний веб-портал місцевих органів виконавчої влади  де щодня розміщується  інформація на головній сторінці.

З набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції»,  на веб-порталі міської ради розміщено інформацію та форму  подання електронного звернення. Прийнято рішення виконавчого комітету міської ради від 30.05.20017 №130 «Про Порядок розгляду петицій у виконавчому комітеті міської ради».

Cтворено сервіс он-лайн звернень громадян до керівників житлово-комунальних служб міста та впроваджено електронну платформу у медичних закладах міста.

У розділі «Звернення громадян» розміщені графіки прийому громадян з особистих питань керівників, подається інформація про порядок звернення громадяндо органів виконавчої влади. Крім того, розміщено відповіді на актуальні питання, узагальнена інформація щодо роботи із зверненнями громадян органів виконавчої влади,   постійно висвітлюється інформація про проведені особисті прийоми міським головою, звіти керівників структурних підрозділів про роботу із зверненнями громадян.

Для забезпечення ефективної роботи міської ради , створення відкритого інформаційного середовища, рівного доступу громадськості до інформації про діяльність місцевих органів виконавчої влад,  до співпраці запрошуються наявні на території міста засоби масової інформації.

В комунальній газеті «Полісся» опубліковується інформація про проведення «гарячих» телефонних ліній, графіки прийому громадян міським головою та його заступниками, звіти про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради.

 

 

        

 

 

02.08.17

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"