Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Звіт за І квартал 2017 року

                  

Протягом І кварталу 2017 року до виконавчого комітету Шосткинської міської ради надійшло1300 звернень (1163-2016 р.) що на 137 більше, ніж за аналогічний період 2016 року.

Письмові звернення склали -1009 (745 -2016 р.), з них через органи влади вищого рівня -274 (216-2016 р.)

Звернення на особистому  прийомі склали -291 (202 -2016 р.)

Всього до виконкому звернулося 2244 громадян (2390 -2016 р.), якими порушено 1338 питань.

Головними питаннями, порушеними у зверненнях  є:

 

Зміст питання

I кв. 2017

I кв. 2016

 

 

+, -%

Соціальний захист населення

640 (48%)

615 (53%)

-5%

+20

Комунальне господарство

417 (31%)

211 (18%)

+13%

+2

Аграрна політика та земельні відносини

75 (6%)

148 (13%)

+7%

+1

Житлова політика

49 (4%)

47 (4%)

-

+1,3

Праця та заробітна плата

24 (1,7%)

22 (1,8%)

+0,1%

-1,3

 

Спостерігається зріст звернень   з питань житлово-комунального господарства, що обумовлено підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги, установкою лічильників обліку газу та теплової енергії в багатоповерхівках.

 

Контроль у звітному періоді закінчився по 1158 питанням, що порушили громадяни у своїх зверненнях, з них: вирішено позитивно – 764 (66%) (58,8% -2016 р.); дано роз’яснення – 356 (30,7%) ; 180 звернень (15,5%) – у стадії розгляду.

 

Протягом кварталу у виконкомі  організовано та проведено 44 особистих прийомів громадян міським головою, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому.

 

Забезпечено проведення щоденного консультативного прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому,  секретарем міської ради, керівниками структурних підрозділів міської ради.

 

Спеціалістами юридичного відділу міської ради  постійно надавалася безоплатна первинна правова допомога.

Через органи влади вищого рівня надійшло 274 індивідуальних та колективних звернень, що склало 21% від загальної кількості, у тому числі з Сумської обласної державної адміністрації -4; Урядової гарячої лінії -252; Сумського обласного контактного центру – 18.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, учасники бойових дій, члени багатодітних сімей, одинокі матері, ліквідатори наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, учасники АТО та їх сім»ї, особи внутрішньо переміщені із зони проведення АТО та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

 

Від громадян зазначених категорій отримано 170 звернень, або 13% від загальної кількості.

 

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів (56,0% від загальної кількості). За суб’єктом – 74 колективне звернення (5,6%). Частіше колективно громадяни звертаються за вирішенням проблем, що стосуються груп людей, колективів. Це питання ремонту будинків, благоустрою прибудинкових територій, ремонту доріг та тротуарів, боротьби з безпритульними тваринами, тарифів на житлово-комунальні послуги, установки лічильників обліку газу та теплової енергії, допомоги дошкільним навчальним закладам.

 

У виконкомі  забезпечується застосування різноманітних підходів до організації роботи із зверненнями громадян. З цією метою продовжує свою роботу «Гаряча лінія», цілодобова служба «1555», «Телефон довіри». Створено систему он-лайн звернень «Смарт-сіті».

 

За звітний період під час чергування керівників структурних підрозділів, установ, організацій міста на телефонній «гарячій лінії» (7 чергувань)  надійшло 15 звернень,  на «Телефон довіри» звернулася 41 особа, на цілодобову службу «1555» надійшло 758 звернень.

 

З метою забезпечення вільного доступу громадськості до інформації про діяльність органів виконавчої влади  функціонує офіційний веб-портал місцевих органів виконавчої влади  де щодня розміщується  інформація на головній сторінці.

У розділі «Звернення громадян» розміщені графіки прийому громадян з особистих питань керівників, подається інформація про порядок звернення громадяндо органів виконавчої влади.

 

Крім того, розміщено відповіді на актуальні питання, узагальнена інформація щодо роботи із зверненнями громадян органів виконавчої влади,   постійно висвітлюється інформація про проведені особисті прийоми міського голови, звіти керівників структурних підрозділів про роботу із зверненнями громадян, створено сторінку «електронне звернення».

 

В І кварталі 2017 року про роботу із зверненнями громадян звітували начальники архівного відділу, відділу комунальної власності,  управління житлово-комунального господарства, сектору обліку та розподілу житла, відділу містобудування та архітектури, Шосткинського об’єднаного управління ПФ України в Сумській області.

Для забезпечення ефективної роботи міської ради , створення відкритого інформаційного середовища, рівного доступу громадськості до інформації про діяльність місцевих органів виконавчої влади до співпраці запрошуються наявні на території міста засоби масової інформації.

 

В комунальній газеті «Полісся» опубліковується інформація про проведення «гарячих» телефонних ліній, графіки прийому громадян міським головою та його заступниками, звіти про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради.

 

        

 

 

04.04.17

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"