Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Звіт за 9 місяців 2017 року

 

ЗВІТ

ПРО РОБОТУ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА 9 МІСЯЦІВ 2017 РОКУ

 

За 9 місяців 2017 року до виконавчого комітету Шосткинської міської ради надійшло 3224 звернення (3220-2016 р.) з них: письмових звернень-  2278 (2515-2016 р.),  на особистий прийом- 946 (705-2016 р.).

 

Всього до виконкому звернулося 3964 громадян (6346-2016 р.) з 3308 питаннями (3243-2016 р.).

 

Від органів вищої влади надійшло 23 звернення (22-2016 р.),зокрема:

- з АПУ через СОДА – 3 звернення

- з КМУ  через СОДА – 8 звернень

- з ВРУ через СОДА – 1 звернення

- з СОДА – 11 звернень

 

Серед загальної кількості звернень, що надійшли до виконавчого комітету міської ради : 3169 –заяви(клопотання);43 – скарги; 12 – пропозиції.

 

За звітний період надійшло 217 колективних  звернень , що на 32%  більше в порівнянні з відповідним періодом 2016 року. В колективних зверненнях мешканці порушують питання  установки  лічильників обліку газу, оплати за комунальні послуги в багатоповерхівах, обладнаних лічильниками обліку теплової енергії, оплати по граничним тарифам послуг газопостачання, ремонту будинків, покрівель та комунікаційних мереж, плати за опалення місць загального користування, ремонту доріг та прибудинкових територій.

 

Протягом останніх років найбільш актуальною групою питань залишаються звернення  з питань комунального господарства. Всього за 9 місяців 2017 року отримано 1315 звернень цієї тематики, або 39,7 % від загальної кількості (770-2016 р.) Питання, які найчастіше порушувалися у зверненнях ремонт покрівель, доріг та прибудинкових територій, видалення та обрізка дерев, установка лічильників обліку газу, ремонт комунікаційних мереж.

 

Друге місце за актуальністю посіли питання соціальної сфери – 1126, або 34% від загальної кількості (1396-2016 р.). Найчастіше громадяни звертаються за отриманням матеріальної допомоги. Також мешканці міста  зверталися з питаннями оформлення житлових субсидій,  , перегляду розміру пенсії, виплат соціальної допомоги.

 

Третє місце за кількістю посідають звернення з питань земельних відносин -221, або 6,6%  (412-2016 р.)  Актуальними залишаються питання надання земельних ділянок для індивідуального будівництва, добросусідства та земельних конфліктів.

 

З питань житлової політики надійшло 144 звернення (166-2016 р.), з питання охорони здоров’я – 100 звернень (116-2016 р.), з питань праці та заробітної плати - 67 (76), з питань регіональної політики та будівництва -57 (79-2016 р.),   з питань  транспорту та зв’язку – 24 (21-2016 р.), з питань забезпечення  дотримання законності та охорони правопорядку -21 (25-2016 р.), екології та природних ресурсів -9 (6-2016 р.)

 

Порівняно з відповідним періодом минулого року значно збільшилась кількість звернень з питань житлово-комунального господарства. Також спостерігається ріст питань транспорту та зв’язку,  екології та природних ресурсів.

 

Значно зменшились звернення з питань аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту. Також зменшення спостерігається у питаннях  житлової політики охорони здоров’я,  праці та заробітної плати, регіональної політики та будівництва.

 

На виконання Закону України «Про внесення змін до закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції в міській раді  забезпечено спеціальну форму, подачі електронних звернень, яка функціонує на офіційному веб-порталі міської ради у розділі «Звернення громадян».

 

Протягом звітного періоду до міської ради надійшло 12 електронних звернень. Тематика  електронних звернень сама  різноманітна – це  питання благоустрою міста,  проведення культурних заходів відпочинку,праці та заробітної плати, охорони здоров»я.

 

На виконання вищезазначеного Закону міською радою впроваджено зручний спосіб висвітлення нагальних проблем міста через подання електронних петицій, які є особливою формою колективного звернення громадян та подаються через офіційний веб–сайт Шосткинської міської ради.

 

Будь-який мешканець міста може ініціювати або підтримати пропозицію щодо актуальних проблем і його петиція, буде розглянута, за умови збору на її

 

підтримку не менше ніж  500 підписів громадян  протягом  90 календарних днів з дня її оприлюднення. Електронні петиції можуть подаватися лише стосовно питань, які відносяться до повноважень та компетенції  Шосткинської міської ради. 

 

За звітний період надійшло дві петиції, триває набір  підписів.

 

Важливим  напрямком роботи зі зверненнями громадян є співпраця з Державною установою «Сумський обласний контактний центр», що є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади. Звернення, які надходять на виконання, розглядаються першочергово, оскільки на їх розгляд та вирішення порушених заявниками питань надається обмежений термін – відповіді відправляються до контактного центру вчасно. За 9 місяців  поточного року надійшло  546 таких звернень (547-2016 р.). Тематика звернень до ДУ «Сумський обласний контактний центр» та Урядової гарячої лінії відображає незмінну актуальність для більшості заявників проблем соціального спрямування, комунального господарства, охорони здоров»я.

 

Значна увага приділяється розгляду звернень, що надходять від соціально незахищених верств населення та учасників АТО.  У звітному періоді отримано 425 звернень від даної категорії громадян: учасники та інваліди війни, учасники бойових дій (21), інваліди загального захворювання (103), ветерани праці (28), діти війни (78), багатодітні сім’ї, одинокі матері(18), учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (9), учасники АТО (168).

 

Забезпечується застосування різноманітних підходів до організації роботи із зверненнями громадян. З цією метою продовжує свою роботу «Гаряча лінія», цілодобова служба «1555», «Телефон довіри», система електронних звернень «Смарт-сіті».

 

За звітний період на телефонну «гарячу» лінію надійшло 32 звернення,  на «Телефон довіри» звернулося 86 громадян, на цілодобову службу «1555» надійшло 2269 звернень. Через систему «смарт-сіті» звернулося 79 громадян.

 

Заходи за участю міського голови, заступників міського голови, керівників структурних підрозділів систематично висвітлюються місцевими засобами масової інформації, на офіційному веб-порталі міської ради, в соціальних мережах,  що сприяє поліпшенню поінформованості жителів міста про роботу влади, спрямовану на реалізацію реформ, започаткованих Президентом України, Кабінетом Міністрів України, та їх впливу на розв’язання соціально-економічних проблем міста.

 

 

Начальник загального відділу                                Т.М. Єпик

 

01.10.17

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"