Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Звернення громадян на постійному контролі травень 2015

Загальним відділом міської ради здійснено аналіз звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради, на особистий прийом до міського голови та до органів влади вищого рівня в травні 2015 року.

 

Протягом звітного періоду до виконавчого комітету надійшло 167 письмових звернень (153-2014), на особистий прийом до міського голови звернулося 60 громадян (53-2014), через  Сумський обласний контактний центр та Урядову гарячу лінію надійшло 22 звернення (17-2014), до Сумської ОДА звернень не було.

 

Питання, що порушують громадяни у зверненнях до ОВВР:

житлово-комунальне господарство -9; соціальний захист наслення-9; житлова політика -2; медичне обслуговування-1; праця та заробітна плата-1.

За результатами розгляду: вирішено позитивно -11 (50%); надано роз′яснення-11(50%).

 

Питання порушені у письмових зверненнях:

- Соціальний захист65 (39%);  житлово-комунальне господарство – 35 (21%); аграрна політика – 28 (17%);  архітектура та будівництво, присвоєння поштових адрес – 18 (11%); опіка та піклування, вчинення правочину -12 (7%).

Інші: житлова політика, медичне обслуговування, освіта, спорт, транспортне забезпечення, питання захисту споживачів -9

 

За результатами розгляду:

Вирішено позитивно -     115 (69%); надано роз’яснення –   48 (29%);

перебувають на контролі – 4(2%)  ( ремонт покрівлі по вул. Миру,18, провул.Маяковського,14, вул.Ціолковського,16 та 1  звернення щодо видалення  дерев).

 

На особистий прийом до міського голови звернулося 60 громадян (53-2014).

За тематикою звернень чільне місце посіли питання житлово-комунального господарства -23 (38%), соціального захисту населення -18 (23%); медичне забезпечення -8 (13%) житлової політики -5 (8%); інші - аграрна політика,  архітектура та будівництво, праця та заробітна плата тощо.

 

За результатами розгляду:

Вирішено позитивно -20 (33%); надано роз′яснення  -37(62%); залишено на контролі – 3 (5%)( ремонт покрівлі в будинках по вул.Ціолковського,16, вул.Бабушкіна,43 та  та 1 звернення щодо видалення аварійних дерев).

Від громадян, що потребують соціальної підтримки надійшло 26 звернень, з них:

Інвалід ВВВ-1; учасники бойових дій -2; учасник ВВв-1; учасники АТО-14; інваліди загального захворювання-8

        

 

Начальник загального відділу                                                               

Т.М. Єпик

 

01.06.15

 

 

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"