Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Шосткинської міської ради за І півріччя 2016 року

Робота із зверненнями громадян  проводиться відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109\2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативних документів.

 

На головній сторінці веб-порталу в розділі «Звернення громадян» розміщені графіки прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, керівниками структурних підрозділів.

З набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції»,  на веб-порталі міської ради розміщено інформацію та форму  подання електронного звернення.

 

Від жителів міста надійшло 10 електронних  звернень.

 

Cтворено сервіс он-лайн звернень громадян до керівників житлово-комунальних служб міста.

Запит інформації за адресою також дозволяє користувачам отримати дані про установи, які обслуговують дану адресу та останні новини цих установ.

 

В міськвиконкомі проводиться щоденний консультативний прийом громадян керівництвом та фахівцями структурних підрозділів.

 

Юридичним відділом міської ради  надано  безоплатну первинну юридичну допомогу 72 особам (73-2015 р.), шляхом роз’яснення чинного законодавства з різних питань.

 

Працівники загального відділу  забезпечували попереднє опрацювання, реєстрацію та оперативне надсилання звернень до виконавців, контроль  за термінами, наповненістю відповідей та здійснювали зворотній зв’язок із заявниками.

 

Відповідно до розпорядження міського голови від 24.12.2015 №51-од «Про прийом громадян» протягом І півріччя 2016 року проведено 18 прийомів громадян міським головою та 54 прийоми - заступниками міського голови, керуючим справами виконкому на які звернулося   – 329 громадян (380-2015).

 

Особисто міським головою прийнято 229 громадян (345-2015).

 

До виконавчого комітету надійшло 1729 (1553-2015) письмових звернень, що на 9 %  більше  відповідно періоду минулого року.

 

З 1920 питань, по яким закінчився контроль, 1370 (71%) – вирішено позитивно, по 87 – продовжено контроль.У стані виконання знаходиться 138 звернень громадян.

 

Зменшилась кількість    звернень через обласну державну адміністрацію (7 порівняно з 11 - відповідного періоду минулого року).

 

З прийняттям ряду змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р.        № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово - комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» спричинило шквал звернень щодо отримання житлових субсидій. 

 

Для заявників активізувалося питання автоматичного подовження раніше призначеної субсидії та невиплат коштів у готівковій формі згідно з призначеною субсидією для придбання твердого побутового палива і скрапленого газу. Чутливим для малозабезпечених родин, родин  з дітьми, громадян тимчасово переміщеним із зони проведення АТО залишаються питання призначення та вчасної виплати різних видів соціальної допомоги.

 

В зв′язку з цим, збільшилась кількість звернень отриманих через  СОКЦ – 48 порівняно з  36-2015 року та  на Урядову гарячу лінію - 357 проти 154-2015 року.

 

Збільшилась кількість колективних звернень 85 проти 56 минулого року В звітному році цей показник склав 4% від загальної кількості звернень (2,8% в 2015 році). На ріст даного показника вплинуло прийняття Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» в частині перейменування вулиць.

 

Також колективно громадяни звертаються з питань благоустрою або ремонту будинків, прибудинкових територій та комунальних мереж, архітектури та будівництва.

 

Згідно класифікатора,  основні питання, з якими звертались громадяни, характеризуються таким чином: 46%  склали питання соціального захисту населення.

 

Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла на 87 одиниць (960 проти 873 -2015).

Громадяни дедалі частіше  звертаються за матеріальною допомогою для вирішення соціально - побутових проблем та оплати лікування, а також за призначенням різних видів соціальної допомоги.

 

В І півріччі 2016 року із місцевого бюджету виділені кошти 56 військовослужбовцям на суму 28 тис.грн, 11 громадянам переміщеним із зони проведення АТО на суму 3тис.300 грн., 418 ліквідаторам Аварії на ЧС на суму 30 тис.190 грн..

 

На поховання, лікування, непередбачувальні ситуації (стихійне лихо)  у звітному періоді 545 громадян із місцевого бюджету  отримали допомогу на  суму 71 тис.250 грн..

 

На 10 одиниць, порівняно з минулим роком, зменшилась кількість  питань житлово-комунальної сфери (420 проти 430 в 2015), що склало 20 відсоткових пунктів від загальної кількості.

 

В умовах підвищення тарифів на комунальні послуги громадяни гостро реагують на незадовільну їх якість, що є основною причиною  звернень з питань комунального господарства.

Заявники нарікають на ненадання або неякісне надання житлово - комунальних послуг.       Значна кількість звернень стосувалася незадовільного стану житлового фонду, насамперед щодо необхідності оновлення та приведення до належного технічного стану дахів житлових будинків, внутрішньо будинкових мереж та прибудинкових територій, ремонту доріг та тротуарів, видаленню небезпечних дерев.

 

Проблемні питання, які не можливо вирішити в термін, установлений ЗУ «Про звернення громадян»,  беруться на контроль.

Всього на контролі перебуває 87 звернень (29 - ремонт покрівель,  28 – видалення дерев та обрізка гілок,  ремонт доріг,  благоустрій територій - 30).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

15% склали питання  аграрної політики та земельних відносин. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла на 43 одиниці (310 проти 267 -2015).

 

На зріст показника  вплинули звернення від військовослужбовців, які були призвані та відрядженні для виконання службових завдань   в зоні проведення АТО. Протягом звітного періоду 67 військовослужбовцям виділені земельні ділянки в межах міста для будівництва житла та ведення особистого господарства.

 

На рівні з минулим роком залишається чисельність звернень з питань  житлової політики  (4%); транспорту та зв’язку (1%). Збільшення спостерігається в питаннях праці та заробітної плати (2%), охорони здоров’я (3%). Зменшення спостерігається в питаннях екології та природних ресурсів( 0,2%), дотримання законності та охорони правопорядку (0,4%),  сім’ї, дітей та молоді (1%), освіти та науки (0,2%), діяльності місцевих органів виконавчої влади (0,2%).

 

Особлива увага приділяється розгляду листів та звернень, що надходять від  громадян, що потребують соціального захисту та підтримки (713):

інвалідів ВВВ, учасників війни, учасників бойових дій -17; інвалідів загального захворювання – 83; ліквідаторів ЧЕС-422; матерів-героїнь, одиноких матерів, багатодітних сімей -13; учасників АТО -85;  ветеранів війни і праці – 23; дітей війни -46; громадян тимчасово переміщених із зони проведення АТО-24.

Листи від інвалідів Великої Вітчизняної війни  та жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» розглянуто згідно з вимогами Указу Президента України № 109/2008.

 

З метою створення більш сприятливих умов для прийому громадян при виконавчому комітеті Шосткинської міської ради працює «Мобільний соціальний офіс», представниками якого здійснюються виїзні прийоми громадян в різних мікрорайонах міста. До «Мобільного соціального офісу» залучені спеціалісти управління праці та соціального захисту населення, міськрайонного центру зайнятості, Управління Пенсійного фонду України в місті Шостка та Шосткинському районі, Центру соціальних служб для сім′ї, дітей та молоді та представники інших служб по мірі необхідності.

 

Протягом І півріччя 2016 року відбулося 9 виїзд «Мобільного офісу», послугами якого скористалося 356 осіб (287-2015). На ріст даного показника вплинуло підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та оформлення субсидії населенням на відшкодування витрат, зміни в Пенсійному законодавстві та в призначенні соціальних пільг.

 

З забезпечення оперативного реагування на звернення громадян при виконавчому комітеті міської ради функціонує цілодобова служба «1555», спеціалізована служба надання кваліфікованої анонімної допомоги «Телефон довіри», телефонна «Гаряча лінія».

Протягом звітного періоду на службу «1555» надійшло 1455 звернень (1440-2015 р.)

 

Зросла порівняно з відповідним періодом минулого року кількість звернень на «Телефон довіри» - 65 громадян (105-2015 р.). Зменшення  даного показника вказує на результативність роботи даної служби.

 

Для участі в «Гарячій лінії» залучаються заступники міського голови, керівники підприємств, установ, організацій міста, керівники структурних підрозділів міської ради.

 

Графіки  чергування відповідальних осіб на «Гарячій лінії» щоквартально оприлюднюються в газеті «Полісся», на сайті міської ради, розміщуються на інформаційному стенді в приміщенні міськвиконкому. Щовівторка інформація про чергування оприлюднюється по місцевому радіо.

 

Заступники міського голови, керівники підприємств, установ, організацій міста, керівники структурних підрозділів міської ради вживають заходи щодо вирішення порушених у зверненнях питань.

 

Протягом  звітного періоду   до  «Гарячої лінії» звернулося 18  (45-2015) громадян, які порушили питання перед 17 керівниками (17-2015). Даний показник вказує на результативність роботи «Гарячої лінії». Найбільша кількість питань (7) надійшли під час чергування відповідальних осіб з управління праці та соціального захисту населення.

 

З метою здійснення контролю за станом роботи по розгляду звернень громадян загальним відділом міської ради здійснено 6 рейдів – перевірок установ та  структурних підрозділах міської ради. Неналежного виконання роботи не зафіксовано.

 

З метою забезпечення кваліфікованого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян введено в практику заслуховування на апаратних

нарадах при міському голові звітів керівників структурних підрозділів про стан роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради.

 

Протягом звітного періоду заслухано 8 звітів про стан роботи із зверненнями громадян.

 

Заходи за участю міського голови, заступників міського голови, керівників структурних підрозділів систематично висвітлюються місцевими засобами масової інформації, на офіційному веб-порталі міської ради, в соціальних мережах,  що сприяє поліпшенню поінформованості жителів міста про роботу влади, спрямовану на реалізацію реформ, започаткованих Президентом України, Кабінетом Міністрів України, та їх впливу на розв’язання соціально-економічних проблем міста.

 

 

  

Начальник загального відділу                                                              Т.М. Єпик

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                  03.07.16                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"