Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради в І кварталі 2015 року

Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Шосткинської міської ради проводиться відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян»,Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109\2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

Загальним відділом  міської ради проведено аналіз роботи із зверненнями  громадян у виконавчому комітеті за І квартал 2015 року.

 

Міським головою здійснено 11 прийомів громадян в приміщенні міськвиконкому.

 

На особистий прийом  звернулося 185 громадян,  що на 16% більше ніж у відповідному періоді минулого року (156-2014 р.)

 

Домінуючими залишаються питання житлово-комунальної сфери –64( 34% загальної кількості звернень), цей показник залишився на рівні з відповідним періодом минулого року (68-2014).

 

Зменшилась  на 5 одиниць кількості звернень з питань соціального захисту населення -30, що склало 16% від загальної кількості звернень (питання отримання матеріальної допомоги на лікування, всіх видів соціальної допомоги, оформлення субсидії).

 

Порівняно з відповідним періодом минулого року збільшилась кількість звернень з питань праці та заробітної плати -24 (13%) та житлової політики -20 (11%).

 

На 17% в порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшилась кількість письмових звернень, 612 проти 507 відповідного періоду минулого року.

 

Найбільш проблемними залишаються питання:

 

Соціального захисту населення -282 або 46% від загальної кількості звернень,   що на 26 одиниць менше ніж у відповідному періоді минулого року  (308-2014 р.).

90% становлять питання надання матеріальної допомоги на лікування, поховання та нещасні випадки.

 

З місцевого бюджету в І кварталі 2015 року виділено кошти в сумі 45 290 грн. порівняно з 25 440 грн. відповідного періоду минулого року. З них 15500 грн. допомога військовослужбовцям, які призвані та були відряджені для виконання службових завдань у зоні проведення антитерористичної операції.

 

На рівні з минулим роком залишається кількість питань житлово-комунального господарства -84 проти 88 (18%).

 

Збільшилась кількість питань будівництва -55 проти 49 в 2014 році та  аграрної політики 63 (11%) проти  41 в 2014 р.

Зменшилась кількість житлових питань 8 (1%) проти -25 в 2014 р.

 

Через  органи влади вищого рівня надійшло 99 звернень, що на 36% більше ніж у минулому році  (63- 2014 р.). При цьому на 7 одиниць зменшилась кількість звернень до ОДА, а на 44 одиниці зросла кількість звернень на УГЛ.

 

Від найменш соціально захищених категорій громадян надійшло 65 звернень:

 інваліди загального захворювання (44); ветерани війни (17); ліквідатори аварії на ЧАЕС (4).

 

Листи від інвалідів Великої Вітчизняної війни  та жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», розглянуто згідно з вимогами Указу Президента України № 109/2008.

 

З метою контролю за  станом роботи із зверненнями громадян на апаратних нарадах при міському голові заслухано звіти про стан роботи із зверненнями громадян в секторі обліку та розподілу житла, управлінні житлово-комунального господарства, Управління Пенсійного Фонду України в м.Шостка та Шосткинському районі.

 

З метою здійснення контролю за станом роботи по розгляду звернень громадян в структурних підрозділах міської ради загальним відділом  в І кварталі 2015 року здійснено перевірку  роботи із зверненнями громадян у Фінансовому управлінні ШМР, Секторі обліку та розподілу житла, Центрі соціальних служб для сім′ї, дітей та молоді.

 

Питання роботи зі зверненнями громадян  знаходиться на постійному контролі і залишається одним із пріоритетних напрямків роботи виконкому.

 

Начальник загального відділу                                              

Т.М. Єпик

 

 

01.04.15

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"