Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян за липень 2017

Загальним відділом міської ради здійснено аналіз звернень громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради, в тому числі через органи влади вищого рівня та на особистий прийом до міського голови у липні 2017 року.

 

Протягом звітного періоду до виконавчого комітету надійшло 116письмових звернень (195 – 2016 рік), 161 звернення на особистий прийом до міського голови (120-2016 р.),  отримано за належністю 19 (94 -2016р.) звернень.

 

Порівняно з відповідним періодом минулого року на 41 одиницю збільшилась  кількість звернень на особистий прийом до міського голови, кількість письмових звернень до виконавчого комітету та органів влади вищого рівня зменшилася   на  154 одиниці.

 

Чільне місце у  зверненнях посіли питання житлово-комунальної сфери міста -135 (68%) (32% -2016 р.),  соціального захисту населення -57 (19%) (34% - 2016 р.); аграрної політики та земельних відносин – 17 (5%) (10%-2016 р.),  житлової політики - 14 (4,7%) (6%-2016  р.); архітектура та будівництво – 10 (3,4%); праці та заробітної плати (3%); медичного обслуговування -19 (5%).

 

Порівняно з відповідним періодом минулого року на 36% зросла кількість звернень з питань житлово-комунального господарства, на 15% зменшилися звернення з питань соціального захисту населення.

 

До органів влади вищого рівня громадяни зверталися з питаннями соціального захисту населення – 11, житлово-комунального господарства -4 (33%),  медичного обслуговування – 3, архітектури та будівництва-1.

 

Від соціально-незахищеної категорії громадян надійшло 16 звернень:

учасники війни  -1; інваліди загального захворювання - 8,   військовослужбовці, що перебувають в зоні проведення АТО -7.

 

З метою покращення роботи із зверненнями громадян, надання методичної та практичної допомоги  здійснено перевірку роботи у відділі комунальної власності.

        

                          

Начальник загального відділу                                                          Т.М. Єпик

 

         

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"