Сайт в режимі тестування та наповнення. Стара версія доступна за посиланням: old.shostka-rada.gov.ua

Усунення помилок у звітності – обов’язок кожного роботодавця

14/01/19

Одним із головних обов’язків Пенсійного фонду України та його територіальних органів є забезпечення своєчасного внесення відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру. І це є не дивним, адже для призначення (перерахунку) пенсії повинна використовуватися вся актуальна персональна інформація щодо громадянина, яка міститься в системі персоніфікованого обліку за період, починаючи з липня 2000 року. Поповнення згаданого реєстру відбувається під час подання щомісячної звітності в розрізі застрахованих осіб, що надходить від страхувальників (роботодавців).

 

На сьогоднішній день спільною справою страхувальників (роботодавців) та Пенсійного фонду України є проведення чіткої та налагодженої роботи щодо швидкого реагування на допущені помилки в поданій щомісячній звітності в розрізі застрахованих осіб. Слід зауважити, що чим скоріше буде виявлена та виправлена помилка в звітності, тим більш впевнено буде себе почувати кожний найманий працівник у майбутньому.

 

Враховуючи, що персоніфіковані відомості про застрахованих осіб надходять до Пенсійного фонду України в складі щомісячної звітності, яка подається до органів Державної фіскальної служби України, просимо роботодавців, які використовують працю найманих працівників контролювати звіти на наявність допущених помилок і в найкоротші терміни їх усувати.

 

Зосереджуємо увагу, що відомості зі звітності страхувальників вносяться до Реєстру застрахованих осіб, якщо повідомлення про результат обробки не містить кодів помилок. У випадку подання звіту засобами електронного зв’язку з використанням електронно-цифрового підпису, згадане повідомлення – це є перша та/або друга квитівки, яка надходить після надсилання звіту.

 

Для створення ефективної співпраці між страхувальниками (роботодавцями) та Пенсійним фондом щодо захисту прав застрахованих осіб, працівники Шосткинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області можуть звертатися до роботодавця з повідомленням про виявлені у звітах помилки, а також надати консультації щодо шляхів їх виправлення.

 

         Керівники роботодавців (страхувальників) ПАМ’ЯТАЙТЕ!

Ваш звіт з помилками – це відсутність інформації про стаж та заробіток в облікових картках Ваших працівників