Пенсійний фонд надає вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на ваші пенсійні права за допомогою Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України. У відкритому доступі на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
Можливості, які надає портал:
- перегляд персоналізованих довідок;
- надання запитів на підготовку паперових документів, надання скарг;
- запис на прийом.
Пенсійний фонд надає вам зручну можливість здійснювати постійний контроль за даними системи персоніфікованого обліку, що впливають на ваші пенсійні права:
- перелік страхувальників, які подавали щодо вас відомості до системи персоніфікованого обліку;
- за кожний місяць, починаючи з 2000 року, по кожному зі страхувальників: сума заробітку, з якої сплачені страхові внески, кількість днів для стажу, відмітка про сплату пенсійного/єдиного внеску;
- загальні показники за кожний рік, помісячно: загальна сума заробітку, з якого сплачені страхові внески (усього та в межах максимальної величини), страховий стаж;
- відомості про спеціальний (пільговий) стаж, та відомості про стаж, який зараховується без сплати страхових внесків (БСВ);
- по страхувальниках і по роках.
Пенсіонери не виходячи з дому, можуть отримати такі відомості з власної пенсійної справи, як:
- назва Закону України, згідно якого призначено пенсію;
- вид пенсії;
- сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством;
- дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).
Для вашої зручності Пенсійний фонд засобами Веб-порталу вводить послугу попереднього замовлення паперових документів. Ви можете подати заяву-запит на підготовку паперових документів:
- виписки з системи персоніфікованого обліку;
- виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів);
- виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);
Платники єдиного соціального внеску мають можливість отримати інформацію про стан розрахунків з органами Фонду станом на кожне 1 число поточного місяця. Інформація відповідає даним обліку нарахованих і сплачених платежів, що ведеться в органах Фонду в розрізі кожного платника і містить:
- суми боргу зі сплати єдиного соціального внеску;
- суми боргу зі сплати пенсійних внесків за період до 01.01.2011 року;
- суми боргу зі сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування за період до 01.01.2004 року;
- суми невідшкодованих пільгових пенсій;
- суми невідшкодованих наукових пенсій;
- суми коштів, які надійшли на рахунки органів ПФУ протягом місяця, що передує місяцю звернення за інформацією.
Щоб стати користувачем електронних сервісів веб-порталу потрібно особисто прийти до Шосткинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області за адресою: м. Шостка, вул. Депутатська 1, 1 поверх, каб. 9 та 3 поверх, каб. 37, тел. 72751 й оформити заяву. Треба мати при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Для того щоб самостійно розібратися в особливостях функціонування веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України можна звернутися на його сторінку в мережі Інтернет http://portal.pfu.gov.ua