Сайт в режимі тестування та наповнення. Стара версія доступна за посиланням: old.shostka-rada.gov.ua

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ІНФОРМУЄ: ЯК ПІДТВЕРДИТИ ПІЛЬГОВИЙ СТАЖ, ЯКЩО ПІДПРИЄМСТВО ЛІКВІДОВАНО?

25/08/16

Особі, яка має пільговий стаж на підприємстві, в установі, ліквідованих без правонаступника, необхідно подати заяву про підтвердження стажу роботи, яка буде розглянута Комісією з питань підтвердження періодів роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років (далі-Комісія), що діє при головному управлінні Пенсійного фонду України в Сумській області.

 

До складу Комісії входять представники органів соціального захисту населення, органів Пенсійного фонду України, Державної інспекції України з питань праці, а також за згодою можуть включатися представники членських організацій Федерації професійних спілок України та регіональних організацій роботодавців та їх об’єднань.

 

Основним завданням Комісії є розгляд заяви про підтвердження пільгового стажу осіб, які працювали на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 та інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років.

 

Що необхідно для подачі заяви:

звернутись до  Шосткинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області;

подати заяву про підтвердження пільгового стажу;

надати документи, за переліком;

ви можете бути присутнім під час розгляду Комісією вашої заяви;

ви обов’язково отримаєте письмову відповідь про результати розгляду заяви на поштову адресу, зазначену у вашій заяві.

 

Документи, які необхідні для розгляду на Комісії:

заява про підтвердження стажу роботи

витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців, а для підприємств, установ, організацій, ліквідованих до 01.07.2004 та/або щодо яких відсутні дані про проведення реєстраційних дій в Єдиному державному реєстрі, – інші документи, які мають підтверджувати факт припинення підприємства, установи, організації в результаті їх ліквідації (у тому числі архівні)

трудова книжка

документи, видані архівними установами, зокрема: довідка про заробітну плату; копії документів про проведення атестації робочих місць; копії документів про переведення на іншу роботу, на роботу з неповним робочим днем, надання відпусток без збереження заробітної плати (у разі відсутності — довідка про їх відсутність).

 

У разі необхідності заявник може подавати інші документи, які можуть підтверджувати виконання робіт, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років.

 

Працівникам ліквідованих підприємств (без правонаступників) не потрібно чекати досягнення пенсійного віку. Шосткинське об’єднане управління Пенсійного фонду України Сумської області надасть вам допомогу у зборі необхідних документів для підтвердження стажу роботи. Ви можете отримати допомогу за адресою: м. Шостка, вул. Депутатська 1, 1 поверх, каб. 3,6,9,10, тел. 7-05-54.

 

Адреси архівних відділів:

 

Шосткинської районної державної адміністрації: м. Шостка, вул. Свободи, 54;

Шосткинської міської ради: м. Шостка, вул. Миру, 3.

 

 

За необхідності адреси трудових архівів можна знайти на сайті Державного архіву Сумської області: http://daso.sumy.ua/

Особі, яка має пільговий стаж на підприємстві, в установі, ліквідованих без правонаступника, необхідно подати заяву про підтвердження стажу роботи, яка буде розглянута Комісією з питань підтвердження періодів роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років (далі-Комісія), що діє при головному управлінні Пенсійного фонду України в Сумській області.