Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Місцеві вибори 2015

 Гаряча лінія

 Поточні онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Державні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Економіка

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Державний реєстр виборців

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
ВСЕ ПРО СУБСИДІЇ
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2017

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

ПЛАНИ РОБОТИ 

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ 2017

 

   

ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-
ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА 

 

 

 ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ-

 ПРЕДСТАВНИЦТВО

 ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

КАРТА ШОСТКИ

 

 

 

 

Новини податкової 11.05.17

У ДФС обговорили співпрацю з Мальтійським Орденом

Прес-служба Державної фіскальної служби України

Напрями співпраці Державної фіскальної служби України та Мальтійського Ордену обговорювалися під час зустрічі в.о. Голови ДФС Мирослава Продана та Надзвичайного і Повноважного Посла Суверенного Військового Мальтійського Ордену в Україні Антоніо Ґаззанті Пульєзе ді Котроне.

«Ми високо оцінюємо місію Мальтійського Ордену та допомогу, яку він надає Україні, починаючи з 1991 року. У свою чергу фіскальна служба докладає усіх зусиль у рамках своїх повноважень для сприяння благодійній діяльності як українських волонтерів, так і міжнародних організацій. Ми відкриті до діалогу та налагодження співпраці у цьому напрямі», - підкреслив Мирослав Продан.

Учасники зустрічі обговорили питання митного оформлення гуманітарних вантажів під час їх ввезення в Україну, а також розглянули діяльність благодійних та волонтерських організацій, які діють за підтримки Мальтійського Ордену.

Довідково.

Суверенний Військовий Орден Госпітальєрів Святого Іоанна Єрусалимського, Родосу і Мальти заснований у Єрусалимі 960 років тому. Місією Мальтійського Ордену є служіння бідним, хворим, біженцям та іншим людям, залишеним напризволяще.

Мальтійський Орден підтримує двосторонні дипломатичні відносини із більш ніж сотнею держав, серед яких Італійська Республіка, Святий Престол (Ватикан) і Україна (з 1991 року). 

Кінологічні команди силових структур готуватимуться за уніфікованою методикою

Прес-служба Державної фіскальної служби України

Ефективне використання потенціалу кінології в протидії злочинності та забезпечення публічної безпеки та порядку стали основними темами міжвідомчого семінару-наради кінологічних підрозділів та служб силових структур України, який нещодавно проводився у м. Рівне в обласному управлінні поліції та на базі кінологічного центру.

Це вже третій міжвідомчий семінар за участю представників кінологічних підрозділів Державної фіскальної служби, Нацгвардії, Держприкордонслужби, Державної служби з надзвичайних ситуацій, спеціалізованих центрів і навчальних закладів.

Метою таких спільних нарад є налагодження та продовження співпраці між усіма відомствами з питань службової кінології, ефективного використання службових собак на місцях, координації дій та вироблення єдиної концепції у протидії тероризму, боротьбі з кримінальними правопорушеннями, зокрема, у сфері незаконного обігу наркотиків, зброї, вибухівки та виявленню контрабанди.

Особливий акцент зроблено на безпечне проведення «Євробачення-2017», зокрема, із залученням службових собак для забезпечення безпеки громадян.

Учасники також обговорили питання підвищення якості навчання та кваліфікації кінологів, поліпшення матеріально-технічного забезпечення кінологічних центрів, проблеми та перспективи племінного розведення собак, їх утримання та підготовки.

За результатами семінару прийнято рішення про запровадження уніфікованої методики підготовки кінологів та розроблення державних стандартів тренування, харчування, догляду за службовими собаками.

Для реалізації окреслених на семінарі проектів буде створено відповідну робочу групу.

Суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій річній декларації про майновий стан і доходи, необхідно сплатити до 1 серпня

 

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадує. Відповідно до п.179.7 ст.179 Податкового кодексу України фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею податковій декларації.

Згідно з п.126.1 ст.126 ПКУ у разі, якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 10 відс. погашеної суми податкового боргу;

- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 20 відс.  погашеної суми податкового боргу.

Крім цього, при нарахуванні суми податкового зобов’язання, визначеного платником податків або податковим агентом, – після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання нараховується пеня (п.п.129.1.3 п.129.1 ст.129 ПКУ).

Пеня нараховується за кожний календарний день прострочення, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відс. річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.

Про порядок вивезення громадянами особистих речей на постійне місце проживання за межі митної території України

Митним кодексом визначено умови та порядок пропуску та оподаткування товарів, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України громадянами для особистих, сімейних та інших потреб, не пов’язаних зі здійсненням підприємницької діяльності.

           Щодо окремих питань практичного застосування встановлених законодавством норм.

При виїзді громадян на постійне місце проживання за кордон їм дозволяється вивозити особисті речі незалежно від фактурної вартості без письмового декларування із звільненням від оподаткування та подання документів, що  видаються державними органами для здійснення митного  контролю та митного оформлення.       

           Тобто, громадянам дозволяється вивозити на постійне місце проживання будь-які особисті речі, незалежно від фактурної вартості, крім товарів перелік яких встановлено Постановою Кабінету Міністрів України від 28.05.2012 № 468.

           Вартість речей повинна бути заявлена громадянами під час такого переміщення усно. Для її підтвердження громадянин може пред’явити касові або товарні чеки, ярлики, інші документи роздрібної торгівлі, які містять відомості щодо вартості таких речей. Задекларувати (заявити про їх вивезення) особисті речі можна безпосередньо в пункті пропуску на державному кордоні, а в разі їх відправки несупроводжуваним багажем – в митному органі за місцем відправки.

           Для вивезення особистих речей необхідно знятися з обліку за місцем постійного проживання та отримати адресний листок вибуття. В закордонному паспорті має бути проставлений штамп «Виїзд на постійне місце проживання». Також необхідно в податкових органах отримати довідку про відсутність заборгованості по сплаті податків.

        Громадянам також дозволяється вивозити транспортні засоби особистого користування за умови зняття їх з реєстрації у територіальних органах з надання сервісних послуг МВС. Декларування таких транспортних засобів здійснюється прикордонною митницею під час перетину митного кордону України без сплати податків. Стосовно звільнення від оподаткування в країні, де планує проживати громадянин, то це питання врегульовується відповідно до законодавства цієї країни.

         Громадяни при виїзді на постійне місце проживання за кордон можуть скористатися смугою руху «зелений коридор». Умовою переміщення громадян «зеленим коридором» є відсутність товарів, які підлягають письмовому декларуванню, оподаткуванню митними платежами та не підпадають під встановлені законодавством заборони та/або обмеження щодо ввезення на митну територію або вивезення за межі митної території України.

 

 

ПОДАТКОВА ЗНИЖКА НА НАВЧАННЯ: ВРАХОВУЮТЬСЯ СУМИ ВИТРАТ, ПОНЕСЕНІ У ЗВІТНОМУ РОЦІ

 

Платник податку на доходи фізичних осіб має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року. Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.
До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). При цьому, у зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання)

ЩО РОБИТИ У РАЗІ ВИХОДУ З ЛАДУ РРО НА АЗС

У разі виходу з ладу спеціалізованого реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) для автозаправних станцій проведення розрахункових операцій може здійснюватися лише з використанням належним чином зареєстрованого резервного РРО.

При цьому, у разі відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється.

Відповідно до Положення про Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, умовою включення моделі РРО до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій є її відповідність встановленим фіскальним вимогам.

Згідно технічних вимог до спеціалізованих електронних контрольно-касових апаратів для автозаправних станцій, затверджених Протокольним рішенням Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом від 27 червня 2002 року № 13 (далі – Вимоги) до складу спеціалізованого електронного контрольно-касового апарату (далі – ЕККА) для АЗС повинні входити такі функціональні блоки як, зокрема, програмно-технічні засоби управління паливно-роздавальними колонками (далі – ПРК) та фіскальний блок.

Фіскальний блок, механізм друкування чеків, контрольної стрічки та звітів, а також програмно-технічні засоби управління електронними ПРК повинні розміщуватися в єдиному корпусі (п. 5 Вимог).

Пунктом 21 Вимог передбачено, що відпускання пального повинно блокуватися:

- всіма ПРК – у разі від’єднання механізму друкування чеків, контрольної стрічки та звітів або відсутності електроживлення ЕККА;

- окремим роздавальним краном ПРК – у разі відсутності зв’язку ЕККА з ПРК, при нероздрукуванні чека за останнім замовленням на відпускання пального через цю ПРК, а також у разі ненадходження до оперативної пам’яті фіскального блока інформації про обсяг відпущеного пального або її надходження із дискретністю, що перевищує 1 літр.

Таким чином, норми Вимог передбачають керування відпусканням пального з ПРК одним спеціалізованим ЕККА для АЗС.

Змінили місце проживання – отримайте нові сертифікати ключів

 

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує. Відповідно до ст. 7 Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис» та п.п. 3.4.6 п. 3.4 розд. 3 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 17.02.2015 №15 зі змінами, підписувач зобов’язаний своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, відображених у сертифікаті ключа.

Таким чином, при зміні адреси місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, заявнику необхідно звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.

Надміру сплачений ПДВ: як повернути

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області повідомляє. Повернення сплаченого до Державного бюджету України ПДВ здійснюється відповідно до порядку та умов повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені, визначених статтею 43 Податкового кодексу України.

Для цього платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов'язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на погашення грошового зобов'язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку.

У разі повернення надміру сплачених податкових зобов'язань з ПДВ, зарахованих до бюджету з рахунка платника податку в системі електронного адміністрування ПДВ у порядку, визначеному п. 2001.5 ст. 2001 ПКУ, такі кошти підлягають поверненню виключно на рахунок платника в системі електронного адміністрування ПДВ, а у разі його відсутності на момент звернення платника податків із заявою на повернення надміру сплачених податкових зобов'язань з ПДВ чи на момент фактичного повернення коштів — шляхом перерахування на поточний рахунок платника податків в установі банку.

Нове в законодавстві

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області повідомляє, що 20 березня 2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.12.2016 року №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість». Наказом внесено зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом МФУ від 09.12.2011 року №1588, та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 року № 1130.

Так, зокрема, наказом № 1125:

- визнано, такою, що втратила чинність, довідка про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП), що видавалась контролюючим органом. Для платників податків, яким законом установлені особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, запроваджується нова довідка про взяття на облік (форма № 34-ОПП);

- викладено у новій редакції форму реєстраційної заяви платника податку на додану вартість (форма № 1-ПДВ).

З оновленими текстами Наказів № 1588 та № 1130 можна ознайомитись на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі у розділі «Нормативні та інформаційні документи» (http://zir.sfs.gov.ua).

При зміні даних про місцезнаходження платник ПДВ подає заяву для перереєстрації

У Шосткинській ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадали. У разі перейменування назви міста, селища, вулиці, зміни поштового індексу тощо у відомості про місцезнаходження юридичної особи та місце проживання фізичної особи - підприємця, що містяться у Єдиному державному реєстрі, вносяться зміни. Це є підставою для здійснення перереєстрації платника ПДВ шляхом подання реєстраційної заяви за формою 1-ПДВ з позначкою «Перереєстрація».

Пунктом 45.2 ст. 45 Податкового кодексу України визначено, що податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Відповідно до п. 45.1 ПКУ податковою адресою платника податків - фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі.

Згідно з п. 183.15. ПКУ та п. 4.1 та п. 4.2 розд. IV Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за №1456/26233, у разі зміни даних про місцезнаходження (місце проживання) платника ПДВ проводиться перереєстрація такого платника. Для цього платнику ПДВ необхідно подати додаткову реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація» протягом 10 робочих днів, що настають за днем, коли змінилися дані про платника ПДВ. У реєстраційній заяві платник ПДВ зазначає дані станом на дату заповнення заяви, у тому числі критерії, за якими станом на дату заповнення заяви особа відповідає статусу платника ПДВ згідно з розд. V ПКУ.   



11.05.2017 21:19

Источник: Шосткинська ОДПІ http://www.shostka-rada.gov.ua/organy_vlady/shostkinska_mdpi/podatkova/




 
 
 
 
КАЛЬКУЛЯТОР СУБСИДІЙ 
 
 
 ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК "СВЕМА"

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК

МІСТА  ШОСТКА

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА

ПРОМИСЛОВИХ

ПІДПРИЄМСТВ МІСТА

 СТАТИСТИКА  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НС 

 

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА

СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ

СЛУЖБА У СПРАВАХ 

ДІТЕЙ

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ

СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї,ДІТЕЙ 
ТА МОЛОДІ


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ 

освіта

ЦЕНТРАЛЬНА

РАЙОННА ЛІКАРНЯ 

црл шостка

ШОСТКИНСЬКА ОДПІ 

ШОСТКИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

пенсионный фонд шостка

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА  

ОРГАНІЗАЦІЯ УСВА

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"