Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Місцеві вибори 2015

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Поточні онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Державні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Економіка

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Державний реєстр виборців

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
ВСЕ ПРО СУБСИДІЇ
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2017

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

ПЛАНИ РОБОТИ 

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ 2017

 

   

ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-
ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА 

 

 

 ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ-

 ПРЕДСТАВНИЦТВО

 ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

КАРТА ШОСТКИ

 

 

 

 

Новини податкової 03.05.17

Податковою міліцією Сумщини спільно з органами прокуратури припинено діяльність центру мінімізації митних платежів

 

   Співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Сумській області в рамках загальнодержавної операції «Рубіж-2017» спільно з прокуратурою області виявлено та припинено протизаконну діяльність групи підприємств, зареєстрованих як у Сумській області, так і на території інших регіонів України.

   Злочинна схема полягала у незаконному придбанні нелегальних лісоматеріалів на території Сумської, Житомирської, Чернігівської та Харківської областей, їх легалізації шляхом використання підроблених документів про походження та подальшої реалізації пиломатеріалів на експорт за заниженими цінами.

   Грошові кошти від незаконної діяльності поверталась організатору схеми на карткові рахунки, обготівковувались і знову використовувалась для закупівлі нелегальної деревини, її легалізації та експорту.        

   Загальний обсяг операцій, проведених через підприємства, які входили до «центру мінімізації митних платежів» (далі - ЦММП), протягом 2016-2017 років склав близько 70 млн. гривень. Сума завданих бюджету збитків  - понад 10 млн. гривень.

   За даними фактами прокуратурою Сумської області на підставі матеріалів, зібраних співробітниками оперативного управління ГУ ДФС у Сумській області у березні 2017 року відкрито кримінальне провадження за ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах, службове підроблення та використання завідомо підроблених документів.

   Оперативними працівниками та слідчими ГУ ДФС у Сумській області проведено обшуки  підприємств, які входили до складу ЦММП та їх посадових осіб. У результаті обшуків вилучено матеріальні цінності та докази незаконної діяльності, а саме: пиломатеріали (дошка дубу, сосни, ясеня)  загальною кількістю  97 м3, деревообробне обладнання, близько 80 тис. грн готівкових коштів, банківські картки, носії інформації, чорнова документація та печатки  суб’єктів підприємництва.

   Загальна вартість вилучених матеріальних цінностей та готівки становить близько 4,9 млн. гривень.

   Досудове розслідування у кримінальному провадженні триває.

 

 

 

Увага! Всеукраїнський конкурс «Податківець майбутнього»

 

Університет державної фіскальної служби України ініціює проведення Всеукраїнського конкурсу «Податківець майбутнього», регіональні переможці  якого матимуть нагоду відвідати Київ і на два дні відчути себе студентами-податківцями або студентами –митниками.

Метою проведення конкурсу є популяризація податкової  та митної грамотності, допомога учням реалізувати  творчі здібності, а вчителям і батькам дати додаткову можливість організувати для школярів змістовне дозвілля.

Однією з незалежних складових Всеукраїнського конкурсу «Податківець майбутнього» є Інтелектуальний конкурс, що буде проходити серед учнів  9-11 класів 12-13 травня 2017 року на базі Університету державної фіскальної служби України.

З Положенням про Всеукраїнський конкурс «Податківець майбутнього» можна ознайомитися за посиланням https://dusfsu.wixsite.com/nudpsu/podatkivec-majbutnogo.

 

Дотримання мінімального розміру заробітної плати – обов’язок кожного роботодавця

Держава гарантує виплату заробітної плати найманим працівникам у розмірі не нижче мінімального, яка згідно Бюджетного кодексу України визначається Законом про Державний бюджет на відповідний рік.

Розмір мінімальної заробітної плати на 2017 рік, затверджений  Законом України “Про Державний бюджет України на 2017 рік” та  складає 3200 грн. на місяць (або 19,34 грн. за годину у погодинному розмірі).

З 1 січня 2017 року жодному працівнику, у тому числі у бюджетній сфері, не може нараховуватись заробітна плата менше 3200 грн. за повний місяць.

Виконувати цю норму потрібно як юридичним особам, так і фізичним особам - роботодавцям. Роботодавець зобов’язаний щомісяця нараховувати працівнику за повний відпрацьований місяць заробітну плату не менше, ніж у встановленому законодавством розмірі, яка може складатися з окладу, премій, надбавок та інших постійних доплат.

Правило нарахування зарплати не нижче мінімальної не працює лише коли згідно трудового договору робота проводиться на умовах неповного робочого часу, а також при невиконанні працівником в повному обсязі місячної норми праці. У цих випадках заробітна плата виплачуватиметься пропорційно виконаному обсягу роботи.

Слід звернути увагу, що до Закону України  “Про оплату праці” були внесені зміни щодо самої системи оплати праці. Зокрема, відповідно цих змін посадові оклади потрібно визначати на рівні не нижче за прожитковий мінімум для працездатних осіб, встановлений на 1 січня календарного року (у 2017 році – 1600 грн.). І якщо нарахована заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, складається лише з такого окладу, розмір якого є нижчим за законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, роботодавець повинен здійснити доплату до рівня мінімальної заробітної плати.

У разі недотримання вищезазначених вимог законодавства про працю роботодавці несуть фінансову та адміністративну відповідальність.

Зокрема, фінансова відповідальність за кожного працівника при недотриманні мінімальних державних гарантій в оплаті праці становить 10 мінімальних зарплат або 32 000 грн.

            Крім того, внесено зміни до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», якими передбачено з 01.01.2017 року надання органам місцевого самоврядування повноважень здійснення на відповідних територіях контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством та накладення штрафів за його порушення.

 

Також з 1 січня поточного року передбачено новий вид фінансової відповідальності – за не допуск державного інспектора праці до перевірки, коли вона здійснюється з метою виявлення працівників з неоформленими трудовими договорами, виплати заробітної плати без нарахування і сплати єдиного внеску (виплата зарплати у конверті) — у 100-кратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення або 320 000 грн.

То ж, шановні роботодавці, подбайте про соціальну захищеність ваших працівників і пам’ятайте, що бізнес повинен бути не тільки законослухняним, але й соціально-відповідальним!

 

Заробітна плата у конверті:вигода чи небезпека?

Ви втрачаєте:

-            офіційну щомісячну заробітну плату, із розрахунку якої буде призначатися трудова пенсія по новому пенсійному законодавству, а при роботі без трудового договору – і весь трудовий стаж;

-            заробітну плату під час щорічної відпустки (відпускні) і саму відпустку, що належить Вам по закону;

-            грошову компенсацію за невикористані дні відпустки;

-            суму індексації заробітної плати у зв’язку з підвищенням цін;

-            Всі доплати, що передбачені трудовим законодавством: за роботу в нічний час, за понаднормові роботи і роботу у святкові дні тощо;

-            допомогу по тимчасовій непрацездатності на час лікарняного (лікарняні), а жінки допомогу по вагітності та пологам;

-            оплату та суму відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку (а при необхідності – відпустку до 6-річного віку);

-            суму належного щомісячного відшкодування збитку у випадку трудового каліцтва або профзахворювання (регрес), а також одноразової виплати допомоги (в т.ч. родині у випадку смерті працівника);

-            вихідну допомогу (середньомісячну заробітну плату) при звільненні працівника під час скорочення штатів;

-            допомогу по безробіттю, розмір якої залежить від Вашої офіційної середньомісячної заробітної плати;

-            інші можливості повернути через звернення до суду належні Вам суми грошової допомоги, компенсації і взагалі пред’явити претензії роботодавцю, тому що Ви працюєте на нелегальному положенні

 

Якщо Ви думаєте, що це все «не для Вас» - це велика помилка!!!

Не давайте себе ошукувати!

 

Фізичні особи – підприємці можуть отримати інформацію про доходи в електронному вигляді

 

Отримання фізичною особою – підприємцем – платником єдиного податку або фізичною особою – підприємцем, яка перебуває на загальній системі оподаткування, інформації про доходи здійснюється у приватній частині особистого електронного кабінету платника, до якого можна увійти за адресою https://cabinet.sfs.gov.ua або скориставшись на веб-порталі Державної фіскальної служби України банером «Електронний кабінет платника», з використанням лише електронного цифрового підпису фізичної особи.

Фізична особа – підприємець, яка має чинний посилений сертифікат електронного цифрового підпису фізичної особи, може сформувати «Запит на отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням субсидій» для отримання інформації про себе. Середня тривалість обробки такого запиту складає до однієї години.

За результатами обробки запиту до особистого електронного кабінету платника надходить «Відповідь про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків».

Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків надаються на підставі:

- податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ);

- податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи – підприємця;

- податкової декларації про майновий стан і доходи.

Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.

З таким роз’ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 140.06).

У разі навчання в інтернатурі вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладів платник податку має право на податкову знижку

 

Згідно Податкового кодексу України платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Згідно із Положенням про спеціалізацію (інтернатуру) випускників вищих медичних і фармацевтичних закладів освіти III - IV рівнів акредитації, медичних факультетів університетів, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.09.1996 № 291, спеціалізація (інтернатура) є обов’язковою формою післядипломної підготовки випускників всіх факультетів медичних і фармацевтичних вищих закладів освіти III - IV рівнів акредитації, медичних факультетів університетів незалежно від підпорядкування та форм власності, після закінчення якої їм присвоюється кваліфікація лікаря (провізора) - спеціаліста певного фаху.

Таким чином, інтернатура (спеціалізація) є невід’ємною ланкою безперервного процесу підготовки у вищому медичному і фармацевтичному закладах освіти фахівців за напрямом професійного спрямування.

Враховуючи наведене, суми коштів, сплачені платником податку на користь вищих медичних і фармацевтичних закладів освіти для компенсації вартості навчання такого платника податку, іншого члена його сім’ї першого ступеня споріднення, у інтернатурі, при додержанні всіх норм статті 166 Податкового кодексу України, можуть прийматися у розрахунок податкової знижки такого платника податку за звітний рік.

З таким роз’ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 103.06.03).

Щодо особливостей адміністрування рентної плати за спеціальне використання води у 2017 році

 

Платники, об’єкт оподаткування, ставки, порядок обчислення і сплати рентної плати за спеціальне використання води (далі – рентна плата) визначені статтями 255 та 257 – 258 Податкового кодексу України.

Водночас, починаючи з 01 січня 2017 року, збільшено ставки рентної плати, які застосовуються при обчисленні податкових зобов’язань за результатами господарської діяльності у 2017 році.

Платники рентної плати обчислюють суму плати наростаючим підсумком з початку року та складають податкову декларацію за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2016 № 927. Податкова декларація з рентної плати подається платниками до контролюючих органів за місцем податкової реєстрації.

Граничними термінами подання податкової звітності та сплати податкових зобов’язань з рентної плати є:

- за I квартал 2017 року: 10 травня та 19 травня 2017 року відповідно;

- за ІІ квартал 2017 року: 09 серпня та 19 серпня 2017 року відповідно;

- за ІІІ квартал 2017 року: 09 листопада та 17 листопада 2017 року відповідно;

- за ІV квартал 2017 року: 09 лютого та 19 лютого 2018 року відповідно.

Суб’єкт господарювання, зареєстрований платником рентної плати, який у звітному (податковому) році планує здійснювати використання води виключно для власних питних та санітарно-гігієнічних потреб, на підставі заяви, складеної у довільній формі, повідомляє не пізніше граничного терміну подання податкової звітності з рентної плати за І квартал звітного (податкового) року відповідний контролюючий орган про відсутність у нього у звітному (податковому) році об’єкта оподаткування та податкову звітність з рентної плати протягом податкового (звітного) року не подає.

Якщо у суб’єкта господарювання, зареєстрованого платником рентної плати, у деяких звітних (податкових) періодах звітного (податкового) року відсутній об’єкт оподаткування у зв’язку з використанням обсягів води у таких періодах виключно для власних питних та санітарно-гігієнічних потреб, то оскільки податкова звітність подається наростаючим підсумком, такий суб’єкт господарювання повинен подавати до контролюючого органу податкову звітність з рентної плати до кінця звітного (податкового) року.

Більш детально з особливостями справляння рентної плати за спеціальне використання води можна ознайомитися у листі Державної фіскальної служби України від 30.01.2017 №2069/7/99-99-12-03-04-17 "Про рентну плату за спеціальне використання води".

До уваги суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з готівкою!

Державна фіскальна служба України звертає увагу керівників суб’єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки за реалізовані товари (надані послуги) або інші операції з готівкою.

Зокрема, почастішали випадки встановлення в ході перевірок порушення вимог чинного законодавства в частині оформлення відповідних касових документів при оприбуткуванні або видачі готівкових коштів у касах (з кас) підприємств, а саме – відсутність підписів уповноваженої особи, особи, що отримала кошти, зарахування готівкових коштів на розрахунковий рахунок без її оприбуткування у касі підприємства тощо.

Обов’язковість підписів та інші вимоги до порядку оформлення касових операцій та документів встановлені пунктом 3 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 637, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №40/10320.

Крім того, продовжують фіксуватися випадки несвоєчасного (не у день надходження) оприбуткування готівкових коштів у касовій книзі – порядок та вимоги щодо оприбуткування та видачі готівкових коштів визначені пунктом 2 Положення. Так, згідно з підпунктом 2.6 пункту 2 Положення уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.

Також збільшується кількість випадків порушення порядку ведення обліку товарів, що знаходяться у продажу, при реалізації паливно-мастильних матеріалів через мережу автозаправних (автогазозаправних) станцій (пунктів), зокрема відсутність змінного звіту оператора АЗС за формою 17-НП.

Обов’язковість ведення та наявність такого звіту передбачено вимогами Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496.

За наведені порушення згідно з чинним законодавством до суб’єктів господарювання передбачена відповідальність у вигляді значних сум штрафних (фінансових) санкцій (двох- та п’ятикратному розмірах).

Просимо платників податків взяти до уваги зазначену інформацію та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює питання обігу готівки та обліку товарів, які знаходяться у продажу.

Про визнання платежу роялті

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадує, що відповідно до ст. 14 Податкового кодексу України роялті – це будь-який платіж, отриманий як винагорода за використання або за надання права на використання об’єкта права інтелектуальної власності, а саме на будь-які літературні твори, твори мистецтва або науки, включаючи комп’ютерні програми, інші записи на носіях інформації, відео- або аудіокасети, кінематографічні фільми або плівки для радіо- чи телевізійного мовлення, передачі (програми) організацій мовлення, інших аудіовізуальних творів, будь-які права, які охороняються патентом, будь-які зареєстровані торговельні марки (знаки на товари і послуги), права інтелектуальної власності на дизайн, секретне креслення, модель, формулу, процес, права інтелектуальної власності на інформацію щодо промислового, комерційного або наукового досвіду (ноу-хау).

Стосовно винагороди за використання програмного забезпечення можливі два випадки.

У разі якщо платнику надано право на використання програмного забезпечення і умови використання не обмежені функціональним призначенням такої програми, а її відтворення — кількістю копій, необхідних для такого використання, то платіж за його використання підпадає під визначення роялті.

Якщо ж платнику надано право на використання програмного забезпечення і умови використання обмежені функціональним призначенням такої програми та її відтворення обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання «кінцевим споживачем»), то платіж за його використання не підпадає під визначення роялті.

При цьому визначення «роялті», наведене в Податковому кодексі, не передбачає таких ознак роялті, як спосіб поширення права на використання об’єктів права інтелектуальної власності (особисто автором або через посередників) та території поширення такого права (в межах країни або за кордоном).

Обираємо РРО з нового Державного реєстру

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує, що наказом ДФС України від 20.04.2017 №275 затверджено новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій.

Як і раніше, Держреєстр РРО складається з двох основних розділів: Реєстратори розрахункових операцій, дозволені до первинної реєстрації, який нараховує 79 РРО та Реєстратори розрахункових операцій, первинна реєстрація яких заборонена. До вказаного переліку включено 70 РРО.

Окрім того реєстр містить перелік із 5 РРО, які взагалі виключені з Державного реєстру в 2016-2017 роках та експлуатація яких не дозволяється.   
Окремо зауважимо, Державний реєстр РРО доповнився новим автоматом із продажу товарів (послуг) PSS ND-74 SELF-POS із версією внутрішнього програмного забезпечення MX 703.02 (позиція 77 Державного реєстру РРО).

Довідково повідомляємо, що наказ ДФС від 17.02.2017 №102 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій» визнано таким, що втратив чинність.

 



03.05.2017 12:04

Источник: Шосткинська ОДПІ http://www.shostka-rada.gov.ua/organy_vlady/shostkinska_mdpi/podatkova/




 
 
 
 
КАЛЬКУЛЯТОР СУБСИДІЙ 
 
 
 ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК "СВЕМА"

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК

МІСТА  ШОСТКА

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА

ПРОМИСЛОВИХ

ПІДПРИЄМСТВ МІСТА

 СТАТИСТИКА  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НС 

 

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА

СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ

СЛУЖБА У СПРАВАХ 

ДІТЕЙ

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ

СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї,ДІТЕЙ 
ТА МОЛОДІ


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ 

освіта

ЦЕНТРАЛЬНА

РАЙОННА ЛІКАРНЯ 

црл шостка

ШОСТКИНСЬКА ОДПІ 

ШОСТКИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

пенсионный фонд шостка

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА  

ОРГАНІЗАЦІЯ УСВА

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"