Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Місцеві вибори

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Новини податкової 17.11.17

Втрата, пошкодження податкової, фінансової звітності та інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів

Для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених вищезазначеними документами.

У разі втрати, пошкодження або дострокового знищення вказаних документів, платник податків зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому Податковим кодексом для подання податкової звітності, та контролюючий орган, яким було здійснено митне оформлення відповідної митної декларації.

Платник податків зобов’язаний відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.

У разі неможливості проведення перевірки платника податків у разі втрати документів, терміни проведення таких перевірок переносяться до дати відновлення та надання документів до перевірки в межах, визначених п. 44.5 ст. 44 Податкового кодексу строків.
Протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта перевірки, платник податків має право подати контролюючому органу, що проводив перевірку, заперечення та/або додаткові документи, які підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності.

Зазначена норма передбачена п. 44.1, п. 44.5, п. 44.7 ст. 44 Податкового кодексу України.

У разі виплати дивідендів платник єдиного податку четвертої групи сплачує авансовий внесок з податку на прибуток за ставкою 18%

Якщо юридична особа здійснює виплату своїм акціонерам (власникам) і такий платіж називається дивідендом, то він оподатковується під час виплати згідно з нормами п. 57.1 -1 ст. 57 Податкового кодексу, незалежно від того, чи є особа платником податку на прибуток.

Тобто емітент корпоративних прав (незалежно від того, є він платником податку на прибуток, чи ні) у разі прийняття рішення про виплату дивідендів, повинен нараховувати та вносити до бюджету авансовий внесок із податку на прибуток підприємств.

При цьому, авансовий внесок з податку на прибуток не справляється у разі виплати дивідендів, зокрема, фізичним особам.

Отже, юридична особа - платник єдиного податку четвертої групи зобов'язана при виплаті дивідендів (за винятком виплати дивідендів фізичним особам) нарахувати та внести до бюджету авансовий внесок із податку на прибуток за ставкою 18%.

Такий авансовий внесок вноситься до бюджету до/або одночасно з виплатою дивідендів.

При цьому суми нарахованого податкового зобов'язання з єдиного податку не зменшуються на суму авансового внеску податку на прибуток, сплаченого у зв'язку з виплатою дивідендів.

Зазначена норма визначена пп. 57.1- 1. ст. 57 Податкового Кодексу України.

Підстави для отримання пільг щодо сплати земельного податку

Нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 01 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.

Від сплати земельного податку звільняються:

- інваліди першої і другої групи;
- фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;
- пенсіонери (за віком);
- ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України від 22.10.1993 № 3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» із змінами та доповненнями;
- фізичні особи, визнані Законом України від 28.02.991№ 796-XII «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Фізична особа, яка має підстави для отримання пільг щодо сплати земельного податку, повинна надати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки заяву довільної форми про надання пільги та документи, що посвідчують її право на пільгу: - посвідчення інваліда першої або другої групи; - пенсійне посвідчення (за віком); - посвідчення батьків багатодітної сім’ї (які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років); - посвідчення «Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС»; - посвідчення «Потерпілий від Чорнобильської катастрофи» (1-3 категорія); - посвідчення «Учасник бойових дій»; - посвідчення «Інвалід війни»; - посвідчення «Учасник війни» тощо.

При цьому, якщо фізична особа, що користується пільгами, має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 01 травня поточного року подає письмову заяву у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги.

Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, у якому подано таку заяву.

Зазначена норма передбачена п. 281.1, п. 281.4 ст. 281; п. 286.5 ст. 286 Податкового кодексу України.

Затверджено Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій

Міністерством фінансів України наказом від 27.09.2017 року №811 затверджено «Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій».

Узагальнюючі податкові консультації затверджуються наказом Мінфіну та оприлюднюються на офіційному веб-сайті Мінфіну протягом п'яти календарних днів з дня їх надання.

Узагальнюючі податкові консультації не є нормативно-правовими актами.

Узагальнюючі податкові консультації надаються:

- за результатами періодичного узагальнення індивідуальних податкових консультацій, наданих контролюючими органами платникам податків;

- у разі наявності обставин, що свідчать про неоднозначність окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Узагальнююча податкова консультація має містити:

- тему консультації;

- визначення податку, збору, обов'язкового платежу, питань їх адміністрування, щодо яких надається консультація;

- опис питань, що порушуються;

- посилання на конкретні норми законодавства, щодо яких надається консультація;
- обґрунтування застосування норм законодавства;

- стислий висновок за результатами аналізу щодо практичного застосування норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган.

Узагальнююча податкова консультація є чинною до моменту визнання наказу Мінфіну про її затвердження таким, що втратив чинність, або скасування судом такого наказу Мінфіну.

Не може бути притягнуто до відповідальності, в тому числі фінансової (штрафні санкції та/або пеня), платника податків (податкового агента та/або його посадову особу), який діяв відповідно до узагальнюючої податкової консультації, за діяння, що містять ознаки податкового правопорушення, зокрема на підставі того, що у подальшому така податкова консультація була змінена або скасована.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

На офіційному веб-порталі ДФС розміщена інформація щодо РРО

Для інформування суб’єктів господарювання Державна фіскальна служба щодекади оприлюднює на своєму веб-сайті:

- дані щодо фіскальних номерів реєстраторів розрахункових операцій із зазначенням найменування суб’єкта господарювання (прізвища, імені, по батькові), дати реєстрації РРО, а також номера останньої книги обліку розрахункових операцій, зареєстрованої на такий РРО, та дати її реєстрації;

- дані щодо фіскальних номерів РРО, реєстрацію яких скасовано за заявою суб’єкта господарювання або з ініціативи контролюючого органу, із зазначенням найменування суб’єкта господарювання (прізвища, імені, по батькові), дати, причини та підстави для скасування реєстрації РРО.

Інформація оприлюднюється із зазначенням дати оприлюднення і дати оновлення інформації.

Така інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС: «Інформація про РРО» (http://sfs.gov.ua/rro) та «Інформація про книги ОРО» сервісу «Інформація щодо РРО та книг ОРО» (http://sfs.gov.ua/koro).

Зазначена норма передбачена п. 19 глави 2 розд. II «Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги)», затвердженого наказом МФУ від 14.06.2016 № 547.

Установчі документи релігійних організацій потребують доопрацювання

До уваги неприбуткових релігійних організацій!

Шосткинська ОДПІ Головного управління ДФС у Сумській області звертає увагу на те, що неприбуткові релігійні організації мають не так багато часу, щоб привести у відповідність до вимог Податкового кодексу України (далі – ПКУ) свої установчі документи. Це необхідно зробити до 1 січня 2018 року.

Нагадуємо, критерії віднесення підприємств, установ та організацій до неприбуткових визначені  п.п.133.4.1 п.133.4 ст.133  ПКУ.

Обов'язковою умовою для неприбуткових організацій є використання своїх доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на своє утримання, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених установчими документами (п.п.133.4.2 п.133.4 ст.133  ПКУ). Доходи неприбуткових релігійних організацій використовуються також для здійснення неприбуткової (добродійної) діяльності, передбаченої законом для релігійних організацій, у тому числі надання гуманітарної допомоги, здійснення благодійної діяльності, милосердя.

        

Затверджено Порядок надання розстрочення сплати ПДВ при імпорті

Кабінет Міністрів України  постановою від 04.10.2017 N 775 затвердив новий Порядок надання розстрочення сплати податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України устаткування та обладнання за переліком, визначеним пунктами 58 і 59 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України.

Цей Порядок визначає процедуру надання розстрочення сплати податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України у митному режимі імпорту:

тільки верстатів для обробки дерева; сушарок для деревини; пресів для виробництва деревостружкових або деревоволокнистих плит, які ввозяться для використання у деревообробному виробництві;

обладнання (його частин) для виробництва  медичних виробів.

Розстрочення рівними частинами сплати суми податку на додану вартість надається на строк до 36 календарних місяців без нарахування відсотків та пені, визначених пунктом 129.5 статті 129 Податкового кодексу.

Розстрочена сума податкового зобов'язання погашається рівними частинами починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому прийнято рішення про надання такого розстрочення. При цьому, перший платіж здійснюється під час подання митної декларації до митного оформлення устаткування та обладнання.

Для отримання розстрочення сплати податку на додану вартість платник податків або уповноважена ним особа подає до митниці ДФС заяву за встановленою формою.

Рішення про надання розстрочення сплати податку на додану вартість приймається комісією протягом десяти робочих днів з дати надходження відповідної заяви.

Виправлення помилок в даті податкової накладної

ДФСУ у новому листі від 26.10.2017 р. № 2388/6/99-99-15-03-02-15/ІПК розповіла, як виправити помилку в даті зареєстрованої податкової накладної.

Виправлення помилок в даті податкової накладної відбувається двома шляхами. 

Якщо податкова накладна ще не була зареєстрована в ЄРПН, то така дата змінюється постачальником самостійно, в тій самій податковій накладній. 

Статус незареєстрованої має і та податкова накладна, реєстрацію якої було зупинено (аж до самого відновлення такої реєстрації). Якщо ж податкова накладна вже була зареєстрована, для її виправлення слід буде складати розрахунок коригування. 

Тож, перш ніж починати виправляти помилку, встановіть статус податкової накладної – зареєстрована вона чи ні.  

Якщо податкова накладна була зареєстрована, а дата в ній неправильна, це проблема. Адже дата податкової накладної – це її обов’язковий реквізит (пп. «б» п. 201.1 Податкового кодексу України, далі ПКУ). 

Для продавця це теж проблема, тому що, статтею 120-1 ПКУпередбачено відповідальність не лише за порушення строків реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН, а й за допущення помилок при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної. 

Тож, якщо покупець подасть на такого продавця скаргу (у формі додатку Д8 до декларації з ПДВ), для нього передбачена позапланова податкова документальна перевірка і штраф: за наслідками самої перевірки - 170 грн, а ось якщо не виправити помилку, від 10 до 100%  суми ПДВ в такій податковій накладній.  

 Виправлення помилок у податкових накладних шляхом складання розрахунків коригування до них встановлене ст. 192 ПКУ. Але в цьому випадку слід враховувати, що у п. 21 Порядку №1307 зазначено, що виправлення даних щодо дати складання податкової накладної та її порядкового номера не допускається. Тобто одним розрахунком коригування не обійтися. 

Помилка у даті складання податкової накладної виправляється «комплектом»: 

  • розрахунком коригування до податкової накладної, в якому усі числові показники зазначаються зі знаком "-". Таким чином відбувається скасування помилкової податкової накладної. Такий розрахунок коригування складається на дату виявлення факту зазначення неправильної дати в податковій накладній;
  • новою податковою накладною за операцією з постачання товарів/послуг із зазначенням у такій податковій накладній дати складання, що відповідає даті настання "першої події" за такою операцією. Таким чином складається податкова накладна з правильними даними, датою виникнення податкового зобов’язання.

 Складені для виправлення помилки розрахунок коригування та податкова накладна обов’язково реєструються в ЄРПН. 

При цьому, якщо покупець є платником ПДВ, такий розрахунок коригування має зареєструвати саме покупець. Інакше такий розрахунок коригування реєструє сам постачальник. 

Для обох цих документів працює загальне правило – спеціальних строків реєстрації в ЄРПН для них не встановлено, отже строки реєстрації для них загальні. 

Нагадаємо, що з 01.01.2017 року реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування у ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

  • для ПН/РК, складених з 1 по 15 к.д. (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
  •  для ПН/РК, складених з 16 по останній к.д. (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Якщо ці строки будуть порушені, до винної особи застосовуватиметься штраф, передбачений ст. 120-1 ПКУ, від 10 до 50% суми ПДВ в такій податковій накладній (залежно від того, який строк затримки у реєстрації). Тож чим раніше буде виявлено помилкову дату, тим менше буде штраф за її несвоєчасну реєстрацію. 

Застосовується такий штраф за наслідками камеральної перевірки. Такі камеральні перевірки проводяться з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 ПКУ (тобто 1095 к. д. з граничного дня для реєстрації в ЄРПН відповідних ПН або РК). 

Тож, якщо помилка буде знайдена після закінчення граничних строків реєстрації податкової накладної, хоч вона і буде виправлена, на жаль, постачальнику все рівно загрожуватиме штраф (вже за порушення строків реєстрації нової податкової накладної). А його розмір залежатиме від суми ПДВ в такій податковій накладній і кількості днів прострочення реєстрації. 

ДФСУ про строк для подання скарги на рішення про відмову у реєстрації ПН/РК

Яка дата вважається датою отримання Державною фіскальною службою України скарги на рішення комісії про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН? З якої дати розпочинається відлік 10 календарних днів, передбачених для оскарження такого рішення? На ці питання ДФСУ дала роз'яснення на Загальнодоступному інформаційно – довідковому ресурсі (далі «ЗІР»)

- Яка дата вважається датою отримання ДФСУ скарги на рішення комісії про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН?

У підкатегорії 133.03 ресурсу "ЗІР" роз'яснено, що такою датою є дата проставлення відмітки про надходження скарги службою діловодства ДФС у разі:

  • якщо скарга подана безпосередньо до ДФС;
  • якщо скарга надіслана поштовим відправленням;
  • відсутності повідомлення про вручення або відбитка календарного штемпеля відділення поштового зв’язку на поштовому відправленні (конверті, бандеролі).

 

- З якої дати розпочинається відлік 10 календарних днів, передбачених для оскарження рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН: з дня отримання рішення комісії ДФС чи з дня наступного за днем отримання рішення комісії ДФС?

У підкатегорії 133.01 ресурсу "ЗІР" вказано, що згідно з п. 5 Постанови КМУ від 04.07.2017 №485 «Про затвердження Порядку розгляду скарг на рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН» скарги подаються платником ПДВ до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН. У разі коли останній день строку, зазначеного у п. 5 Постанови № 485, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 Податкового кодексу України.

 

ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ПОДАТКОВОЇ ЧЕРЕЗ «ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ПЛАТНИКА».

Шосткинська ОДПІ звертає увагу, що контролюючі органи мають право отримувати від платників податків, платників єдиного соціального внеску та надавати у межах, передбачених законом, документи в електронному вигляді.

Щодо права платника податків на запит контролюючого органу в електронному вигляді подавати інформацію, надавати відповідь та скановані копії документів, то слід зазначити, що суб’єкти інформаційних відносин зобов’язані подавати інформацію, визначену у запиті контролюючого органу, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту, якщо інше не передбачено Податковим кодексом України.

Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання норм Податкового кодексу України, законами з питань митної справи, в тому числі, шляхом забезпечення взаємодії платників податків з контролюючими органами з інших питань, передбачених Податковим кодексом України, яка може бути реалізована в електронній формі засобами електронного зв’язку.

За допомогою розділу «Листування з ДФС», який розміщено в приватній частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» платники мають змогу відправляти електронного листа у форматі pdf до органу ДФС.

 



17.11.2017 12:06

Источник: Податкова http://www.shostka-rada.gov.ua




 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"