Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Місцеві вибори 2015

 Гаряча лінія

 Поточні онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Державні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Економіка

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Державний реєстр виборців

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
ВСЕ ПРО СУБСИДІЇ
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2017

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

ПЛАНИ РОБОТИ 

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ 2017

 

   

ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-
ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА 

 

 

 ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ-

 ПРЕДСТАВНИЦТВО

 ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

КАРТА ШОСТКИ

 

 

 

 

Новини податкової 08.09.17

Увага! Гаряча лінія!

08 вересня 2017  року  з  11  до  12  години проводитиметься  сеанс  телефонного  зв’язку „гаряча  лінія” на  тему:  „Зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних” за участю начальника  відділу камеральних перевірок податкової звітності території обслуговування Шосткинської ОДПІ управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління ДФС у Сумській області Околіти В.І. Контактний  телефон  (05449) 2-39-64.

 

Оновлено регламент комп'ютерної обробки звітності в податкових органах

З метою приведення у відповідність до вимог Податкового кодексу України Наказом ДФС України від 04.08.2017 №515 прийнято Регламент комп»ютерної обробки податкової звітності, звітності з ЄСВ та іншої звітності в органах ДФС замість Методичних рекомендацій, затверджених наказом ДФС від 14.06.12р. №516 (втратив чинність). До Регламенту додаються форми:

  • повідомлення про відмову у прийнятті звітності (додаток 3);
  • повідомлення про визнання звітів страхувальників (роботодавців) щодо сум нарахованого ЄСВ як такими, що не подавалися (додаток 4);
  • реєстру форм електронних документів (додаток 5);
  • перелік причин для відмови у прийнятті (додаток 6);
  • рішення про скасування відмови у прийнятті звітності (додаток 11) тощо.

           Так, причини для відмови у прийнятті звітності наводяться з їх описом та законодавчими підставами, зокрема:

  • подання податкової декларації з недостовірним значенням певних реквізитів (підстави – п.48.3, 48.4 Податкового кодексу (далі ПК);
  • подання звітності на паперових носіях платниками, що належать до великих та середніх підприємств, або платниками ПДВ (підстава – п.49.4 ПК);
  • подання звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації підприємством, установою, організацією, які не зареєстровані у Реєстрі неприбуткових установ та організацій (підстави – аб.6 п.48.4 та п.49.8 ПК);
  • подання звіту щодо сум ЄСВ із порушенням вимог нормативно – правових актів (підстава – Порядок, затверджений наказом Мінфіну від 14.04.15р. №435).

      Наказ № 515 набув чинності з дня підписання.

Перевезення готівки через кордон: що потрібно знати

Відповідно до листа Нацбанку України від 30.06.2017р. №40-0005/45817 у разі вивезення з України фізичною особою — резидентом готівки у сумі, що перевищує в еквіваленті 10 000 євро, ця особа під час митного проходження має надати митним органам:

заяву на видачу готівки відповідно до Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні, затвердженої постановою Правління Нацбанку України від 01.06.2011 р. № 174, або довідку банку у довільній формі про зняття готівки з рахунку;

документи про здійснення валютно-обмінної операції.

У разі ввезення в Україну фізичними особами — резидентами готівки у сумі, що перевищує в еквіваленті 10 000 євро, фізична особа має надати відповідні документи країни, в якій були здійснені операції із зняття коштів з рахунку та здійснення валютно-обмінної операції (якщо така відбулася).

Визначено правила функціонування Електронного кабінету ДФС

Мінфін затвердив Порядок функціонування Електронного кабінету. Порядок функціонування Електронного кабінету,  затверджений наказом Мінфіну від 14.07.2017 р. №637, розроблено з метою реалізації платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами своїх прав та обов'язків, визначених Податковим кодексом України, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами.

Електронний кабінет буде забезпечувати електронну форму взаємодії платників податків та державних органів з контролюючими органами, надання/отримання користувачам/користувачами документів, інформації та послуг, передбачених Податковим кодексом.

Електронний кабінет складатиметься з:

  • апаратно-програмного комплексу;
  • портального рішення для користувачів - платників податків, робота в якому здійснюється он лайн (через Інтернет у режимі реального часу) та не передбачає обов'язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;
  • портального рішення для користувачів - державних, у тому числі контролюючих, органів;
  • програмного інтерфейсу (API), що дає змогу реалізувати повноту функціонала Електронного кабінету;
  • інших засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем.

Працюватиме він постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Поки що офіційно не опублікований.

 

Звітування фізичними особами – «єдинниками» за новою формою декларації

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадує, що 05.05.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 17.03.2017 №369 «Про затвердження Змін до наказу Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року №578», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.04.2017 за №478/30346 (далі – Наказ №369).

         Наказом №369, зокрема, внесені зміни до форми податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №578.

         Відповідно до п.46.6 ст.46 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями, якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.

         До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

         Згідно з п.50.1 ст.50 Податкового кодексу України у разі, якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 Податкового кодексу України) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

         Враховуючи те, що базовим звітним періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал, а для платників першої та другої груп – календарний рік (п.294.1 ст.294 Податкового кодексу України), то форма податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця з урахуванням змін, внесених Наказом №369, використовуватиметься платниками єдиного податку:

► третьої групи для складання звітності за 9-ть місяців 2017 року, починаючи з 01.10.2017;

► першої та другої груп для складання звітності за 2017 рік – з 01.01.2018.

         При цьому для самостійного виправлення помилок, допущених у податковій звітності за попередні звітні (податкові) періоди, нова форма декларації використовуватиметься з 01.10.2017.

До відома платників ПДВ! У разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної кожного разу необхідно заповнювати додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків

Відповідно до п. 3 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, має право подати згідно з Додатком до Критеріїв на розгляд комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, інформацію щодо:

-         видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);

-         кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;

-         кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.

Інформація подається окремо по кожній податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних.

         Тобто у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної, платнику податків необхідно кожного разу заповнювати додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

 

Податкова знижка – можливість повернути частину сплаченого податку

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадує, що статтею 166 Податкового кодексу України  закріплене право кожного громадянина на отримання компенсації з бюджету раніше сплаченого податку з доходів фізичних осіб.  Оформити податкову знижку можна упродовж всього року – до 31 грудня. Тобто, у громадян ще є час, аби звернутися до органів фіскальної служби за місцем реєстрації та подати декларацію. Адже витрати, понесені у звітному році, на наступний не переносяться.

         Перелік витрат для оформлення податкової знижки визначений законодавством. Зокрема, це:

         відсотки, сплачені за користування іпотечним житловим кредитом, витрати на благодійність,

         оплата навчання у вищих навчальних закладах платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення,

         страхові платежі і пенсійні внески, сплачені страховикові-резидентові, недержавному пенсійному фонду, банківській установі за договорами довгострокового страхування життя і недержавного пенсійного забезпечення,

         також витрати за переобладнання власного транспортного засобу,

         вартість державних послуг і державного мита, пов'язаних з усиновленням дитини, оплату допоміжних репродуктивних технологій.

         Для оформлення податкової знижки необхідно подати декларацію та додати копії платіжних і розрахункових документів: квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери, копії договорів, які ідентифікують продавця товарів, робіт чи послуг і їх покупця.

         Податкова знижка може бути надана виключно резиденту, який має реєстраційний номер облікової картки платника податку, а так само резиденту - фізичній особі, яка через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний контролюючий орган і має про це відмітку у паспорті.

         Загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень пункту 164.6 статті 164 Податкового кодексу України.

 

Якщо не отримано податкове повідомлення – рішення щодо сплати податку на нерухомість

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадує, що з 1 липня платники податків - фізичні особи на підставі податкових повідомлень-рішень зобов’язані сплатити податок на нерухоме майно.

         Громадянам, які є власниками житлових будинків площею понад 120 кв.м., квартир площею понад 60 кв.м., різних типів об’єктів житлової нерухомості (в тому числі їх частками) площею понад 180 кв.м. або об’єктами нежитлової нерухомості у разі неотримання податкових повідомлень - рішень на сплату податку, або ж у разі незгоди з розрахунком податку чи виявлення розбіжностей щодо зазначеної у ньому інформації про об’єкт нерухомості, слід звернутися з оригіналами документів про право власності на нерухоме майно до фіскальних органів за місцем реєстрації платника.

При нарахуванні доходу фізичній особі подається податковий розрахунок за формою N 1ДФ

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадує, що особи, які мають статус податкових агентів, зобов'язані подавати у строки, встановлені для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми, утриманого з них податку (податковий розрахунок за формою N 1ДФ) до контролюючого органу за місцем свого розташування.

Порядок заповнення та подання Податкового розрахунку за формою N 1ДФ затверджено наказом Міністерства Фінансів України від 13.01.2015 N 4.

Дія Порядку поширюється на податкових агентів, які нараховують (виплачують, надають) доходи фізичній особі та/або зобов'язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок на доходи фізичних осіб до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, а також військовий збір.

При цьому, Порядком не передбачено відображення інформації щодо нарахованих (виплачених) доходів на користь юридичних осіб.

Зазначена норма передбачена п. 176.2 "б" ст. 176 Податкового кодексу України.

Нові форми звітності з транспортного податку

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує, що з 15 серпня поточного року набув чинності наказ Мінфіну від 27.06.2017 р. №595, яким викладено в новій редакції податкову декларацію з транспортного податку. Додамо, що зміни звітної форми зумовлені нововведеннями, які набрали чинності з 1 січня поточного року в частині визначення об’єкта оподаткування. Зокрема, при визначенні середньоринкової вартості автомобіля враховуватиметься не лише марка, модель, рік випуску та об’єм циліндрів двигуна, але й тип пального. Окрім того, уточнено зміст окремих граф та приміток форми.

Нагадаємо, що згідно з пп. 267.6.4 ПКУ таку декларацію подають лише юридичні особи. Вони самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо набрання чинності нової форми декларації, то відповідно до п. 46.6 ПКУ, до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

Окрім того звертаємо увагу, що з  21 липня  набув чинності наказ Мінфіну  від 16.06.2017 р. № 583, яким внесені зміни до  наказу від 16.06.2015 р. № 563 «Про затвердження форми відомостей, необхідних для розрахунку транспортного податку». Зокрема, форму відомостей, необхідних для розрахунку транспортного податку за місцем реєстрації об’єкта оподаткування (форма Л), викладено в новій редакції.

Додамо, що вказана форма відомостей подається органи внутрішніх справ щомісяця у десятиденний строк після закінчення календарного місяця до контролюючих органів для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

До уваги платників єдиного податку!

Шосткинська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області повідомляє платникам податків, що згідно з п.299.9 ст.299 Податкового кодексу України  зареєстрований платник єдиного податку має право безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку (далі – витяг).

         Для отримання витягу платникам єдиного податку необхідно подати до державної податкової інспекції за місцем реєстрації заяву про отримання витягу у довільній формі.

         Слід зазначити, що строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження заяви.



18.09.2017 15:23

Источник: Податкова




 
 
 
 
КАЛЬКУЛЯТОР СУБСИДІЙ 
 
 
 ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК "СВЕМА"

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК

МІСТА  ШОСТКА

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА

ПРОМИСЛОВИХ

ПІДПРИЄМСТВ МІСТА

 СТАТИСТИКА  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НС 

 

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА

СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ

СЛУЖБА У СПРАВАХ 

ДІТЕЙ

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ

СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї,ДІТЕЙ 
ТА МОЛОДІ


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ 

освіта

ЦЕНТРАЛЬНА

РАЙОННА ЛІКАРНЯ 

црл шостка

ШОСТКИНСЬКА ОДПІ 

ШОСТКИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

пенсионный фонд шостка

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА  

ОРГАНІЗАЦІЯ УСВА

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"