Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Місцеві вибори 2015

 Звіти органу влади

 Гаряча лінія

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Державні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Економіка

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Державний реєстр виборців

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
ВСЕ ПРО СУБСИДІЇ
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2017

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

ПЛАНИ РОБОТИ 

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ 2017

 

   

ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-
ЕКОНОМІЧНОГО
РОЗВИТКУ МІСТА 

 

 

 ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ-

 ПРЕДСТАВНИЦТВО

 ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

КАРТА ШОСТКИ

 

 

 

 

Про місцевий бюджет м. Шостка на 2015 рік

 

 

Пояснювальна записка до рішення сесії  Шосткинської міської ради

«Про місцевий бюджет м. Шостка на 2015 рік»

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ

СТАНОВИЩЕ МІСТА ШОСТКА

 

Промисловість та інноваційний розвиток: За 2014 рік загальний обсяг випуску товарної продукції (по підприємствам основного кола звітності) склав 1152,4 млн.грн. Темп промислового виробництва – 95,3% до відповідного періоду минулого року.

Обсяг реалізованої промислової продукції за  2014 рік становить 1391,6 млн.грн., що складає 98,2% до обсягів реалізованої промислової продукції за аналогічний період 2013 року.

          Розвиток транспорту: Регулярні пасажирські перевезення автомобільним транспортом здійснюються на  28 міських маршрутах. З метою підвищення комфортності пасажирських перевезень з початку року було введено додатково 2 автотранспортні засоби та проведено заміну 3 транспортного засобу малої місткості на автобус середньої місткості.

Автомобільним транспортом за 2014 рік перевезено 324,3 тис. тонн вантажів, що складає 195,7% до обсягів перевезень аналогічного періоду 2013 року, вантажооборот зменшився на 28,7%.

За звітний період пасажирським транспортом скористалося 6742,1 тис. пасажирів, що складає 105,2% до відповідного періоду минулого року, пасажирооборот збільшився  на 1,9%.

Енергозабезпечення та енергозбереження. Згідно розпоряджень Президента України, голови обласної державної адміністрації щодо скорочення енергоспоживання та впровадження енергозберігаючих технологій, розвитку нетрадиційних і відновлювальних джерел енергії в місті  підприємствами, бюджетними організаціями міста проводиться  виконання завдань з економії паливно-енергетичних ресурсів.

За 2014 рік  всього по місту зекономлено  2,628 тис. т. у. п. на суму   8182,4 тис. грн. Вартість розробок і впровадження енергозберігаючих технологій склала 4310,7  тис. грн.

Інвестиційна діяльність. За 9 місяців 2014р. обсяг капітальних інвестицій по м.Шостка склав 41,1 млн.грн. (163,1% до попереднього періоду минулого року). Головним джерелом фінансування капітальних  інвестицій, як і раніше залишаються власні кошти підприємств та організацій.

         Загальний обсяг прямих іноземних інвестицій, внесених в економіку міста на 31.12.2015р.  склав 42,22 млн.дол.США (на 01.01.2014р. – 40,55  млн.дол.США). Приріст за рік склав 1,67 млн.дол.США.

Житлово-комунальне господарство та будівельна діяльність: За  звітний період обсяг виконаних робіт по об’єктам житлово-комунального господарства склав: по благоустрою міста 4020,2 тис.грн., по капітальному ремонту житлового фонду  2251,1 тис.грн., по бюджету розвитку  2608,8 тис.грн.

За 2014 рік обсяг виконаних будівельних робіт становить 55128,0 тис.грн. (110,6% до відповідного періоду минулого року). За січень-грудень 2014р. прийнято в експлуатацію 6018м2 загальної площі житла, що становить 250,0 відсотки до відповідного періоду минулого року.

Регуляторна політика та розвиток підприємництва: Державна регуляторна політика у сфері господарської діяльності спрямована на вдосконалення правового регулювання господарських відносин між регуляторними органами та суб’єктами господарювання, недопущення прийняття економічно недоцільних та неефективних регуляторних актів, усунення перешкод для розвитку господарської діяльності, що здійснюється в межах, у порядку та у спосіб, що встановлені Конституцією та законами України.

         До плану підготовки   проектів регуляторних актів на 2014 рік було включено 4 проекти рішень міської ради та  3  рішення виконавчого комітету міської ради.

Станом на 01.01.2015 року в місті діє 16 регуляторних актів. Протягом звітного періоду прийнято 3 регуляторних акти. До всіх регуляторних актів застосовувалася процедура відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Протягом звітного періоду проводилась робота з відстеження результативності регуляторних актів. За 2014 рік здійснено 3 базових відстеження результативності  регуляторних актів, 4 повторних. Звіти про відстеження результативності регуляторних актів оприлюднюються на сайті Шосткинської міської ради.

Станом на 01.01.2015 року в місті працює 240 малих та середніх підприємств та 996 суб’єктів господарювання-фізичних осіб. Галузева структура малого підприємництва характеризується переважанням малих підприємств у сфері торгівлі та послуг.

Споживчий ринок: Станом на 01.01.2015р. в місті працює 552 торгівельні заклади, з них 414 магазинів, 40 загальнодоступний заклад ресторанного господарства та 110 закладів побутового обслуговування населення, 3 ринки. За звітний період відкрито 44 підприємства роздрібної торгівлі, 4 заклади побутового обслуговування населення та 1 заклад ресторанного господарства.

Обсяг роздрібного товарообороту підприємств-юридичних осіб за 9 місяців 2014 року становить 343,8 млн. гривень.

Зовнішня торгівля. Зовнішньоторговельний оборот товарів за 2014 рік склав 25663,9 тис. дол. США. Експорт склав 6733,5 тис. дол. США (85,2% до відповідного періоду минулого року), імпорт склав 18930,4 тис. доларів США (98,0% до відповідного періоду минулого року).

Податково-бюджетна політика: За 2014 рік збір податків та платежів до Зведеного бюджету України склав 158999,3 тис.грн. (98,5% до відповідного періоду минулого року), до Державного бюджету мобілізовано 70712,5 тис.грн. (89,4% до відповідного періоду минулого року), сума відшкодування ПДВ – 4775,1 тис.грн.  Надходження до Зведеного бюджету по податку на прибуток склали 73082,2 тис.грн. (112,8% до відповідного періоду минулого року), збір до загального фонду Державного бюджету по ПДВ – 41314,7 (83,6% до відповідного періоду минулого року).

Доходи населення: Середньомісячна номінальна заробітна плата одного штатного працівника за  2014 рік склала 2307,0грн., що на 7,4 відсотки  більше ніж за аналогічний період торік.

         Проведено 12 засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. Заслухані звіти  9 керівників підприємств, які мали борги з виплати заробітної плати.

Зайнятість населення: Упродовж 2014 року послугами державної служби зайнятості скористалися 6911 мешканців міста, з них статус безробітного мали 4787 осіб.

З метою задоволення поточних та перспективних потреб роботодавців у кваліфікованих робітниках міськрайцентром зайнятості у звітному періоді було організовано професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації для 386 зареєстрованих безробітних громадян, що складає 84,3% до прогнозованого показника на 2014 рік.

Протягом  2014 року за направленням центру зайнятості роботу отримала 1496 особи, з них 1195 зареєстрованих безробітних.

Навчання з основ малого підприємництва проходили 37 безробітних, в результаті – 28 осіб за рахунок виплати одноразової допомоги по безробіттю започаткували підприємницьку діяльність.

На новостворені робочі місця з компенсацією роботодавцю витрат по сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за направленням центру зайнятості працевлаштоване 23 особи.

За звітний період у громадських та інших роботах тимчасового характеру взяли участь 546 особи, що становить 127% до річного завдання.

Громадські роботи проводилися на підприємстві «КП «Шостка-Зеленбуд». На проведення громадських робіт витрачено пропорційно коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та місцевого бюджету на загальну суму 490,4 тис.грн. До громадських робіт залучено 532 безробітних.

         З метою виявлення використання найманої праці без належного оформлення трудових відносин та аналізу нарахування заробітної плати менше законодавчо встановленого розміру  в місті працює робоча група з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

У 2014 році проведено 9 засідань.  Обстежено та заслухано на засіданнях  робочої групи 77 суб'єктів господарювання, виявлено 31 “тіньове” робоче місце. За результатами проведеної роботи всі місця легалізовані.

 

ДОХОДИ  МІСЦЕВОГО  БЮДЖЕТУ на 2015 рік

 

Доходна частина місцевого бюджету міста Шостка на 2015 рік сформована з урахуванням змін, внесених до Податкового і Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин, Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік», враховує: прогнозні показники економічного і

соціального розвитку м. Шостка на 2015 рік; фактичне виконання доходної частини бюджету за 2013 - 2014 роки; розрахунки, пояснення та аналіз обсягу надходжень податків і зборів (обов’язкових платежів) на 2015 - 2017 роки.

Формування доходів місцевого бюджету м. Шостка здійснено з врахуванням змін, внесених до Бюджетного та Податкового кодексів України, зокрема:

1)       скасування місцевого збору (збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності);

2)       скорочення кількості податків та зборів шляхом їх об’єднання за відповідною специфікою:

 

 

Збір за першу реєстрацію транспортного засобу

в

Акцизний податок

Екологічний податок (з палива)

 

 

 

Екологічний податок (крім палива)

в

Екологічний податок

 

 

 

Плата за користування надрами

в

Рентна плата

Збір за спеціальне використання лісових ресурсів

 

 

 

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

в

Податок на майно

Транспортний податок

Плата за землю

 

3)       встановлення нового нормативу відрахувань податку на доходи фізичних осіб (бюджети міст обласного значення  –  60% замість 75 %);

4)       запровадження акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів;

5)       розширення бази оподаткування податку на нерухоме майно шляхом включення до оподаткування комерційної (нежитлової) нерухомості;

6)       збільшення надходжень загального фонду шляхом передачі зі спеціального фонду єдиного та екологічного податків, податку на нерухоме майно.

Динаміка надходжень доходів до місцевого бюджету

                                                                                                              (тис. грн.)

 

Факт 2013 р.

Факт 2014 р.

Проект 2015 р.

Всього загальний фонд,
в т.ч.:

60518,6

65709,0

75296,0

Податок на доходи фізичних осіб 

48597,6*

52464,2*

47194,1**

Плата за землю

8389,2

9403,3

-

Місцеві податки і збори

298,1

304,5

19597,0 ***

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності 

2708,0

3116,5

2600,0

Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що зараховується до міських бюджетів

-

-

4419,8

Інші (податки і збори, обов'язкові платежі)

525,7

420,5

1485,1

Всього спеціальний фонд, в т.ч.:

16851,8

19061,8

9772,3

Бюджет розвитку

7861,6

9474,0

695,4

Інші (податки і збори, обов'язкові платежі)

8990,2

9587,8

9076,9

Офіційні трансферти (разом) в т.ч.:

196725,3

264346,4

118926,2

Базова дотація****

-

-

14385,1

Всього доходів:

274095,7

349117,2

194222,2

* в 2013- 2014 роках норматив відрахувань податку на доходи фізичних осіб складав 75%;

** в 2015 році норматив відрахувань податку на доходи фізичних осіб складає 60%;

*** з 01.01.2015 року до складу місцевих податків і зборів загального фонду входить єдиний податок, плата за землю, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортний податок, туристичний податок;

**** для обрахунку базової дотації на 2015 рік використовувались дані щодо наявного населення станом на 01.01.2014 та фактичних надходжень податку на доходи фізичних осіб за 2013 рік в обсязі 50% перевищення індексу податкоспроможності 1,1 до середнього значення по Україні.

Обсяг доходної частини місцевого бюджету на 2015 рік обраховано в сумі  203 994,5 тис. грн.,    в т.ч. доходи загального фонду –   194 222,2тис. грн. (в т.ч. офіційні трансферти – 118 926,2 тис. грн.), доходи спеціального фонду 9 772,3 тис. грн. (в т.ч. бюджет розвитку – 695,4 тис. грн.).

 

ЗАГАЛЬНИЙ  ФОНД

 

«Податок на доходи фізичних осіб»

Динаміка надходження податку на доходи фізичних осіб

                                                                                                                          

                                                                                                                                                           (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.*

Факт

2014 р.*

Проект

2015 р.**

Контингент надходжень ( 100 % )

64 796,0

69 952,0

78,656,0

Надходження до місцевого бюджету (75%) в т.ч.:

48 597,5

52 464,2

-

Надходження до місцевого бюджету (60%) в т.ч.:

-

-

47 194,1

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

42 669,8

43 934,7

40 324,1

Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами

3 641,1

6 597,8

5 000,0

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж  заробітна плата

600,3

524,2

520,0

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування

1 686,3

1 385,5

1 300,0

Податок на доходи фізичних осіб із суми пенсійних виплат або щомісячного довічного грошового утримання, що оподатковуються відповідно до підпункту 164.2.19 пункту 164.2 статті 164 Податкового кодексу

-

22,0

50,0

                *надходження складають 75 % до місцевого бюджету

                ** надходження складають 60% до місцевого бюджету

Прогнозний показник надходження податку на доходи фізичних осіб на 2015 рік складає 47 194,1 тис. грн.

 

«Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності»

 

Динаміка зарахування авансових внесків з податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності по роках

                                                                                                                    (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.*

Факт

2014 р.**

Проект

2015 р.**

Надходження до місцевого бюджету

64,9

18,7

10,0

* - 2013 рік (ставка - 19 відсотків);

** - 2014 – 2015 роки (ставка - 18 відсотків.)

 

Прогноз надходження податку на прибуток до місцевого бюджету в 2015 році визначено в сумі 10,0 тис.грн., що на 84,8 тис.грн. більше фактичного виконання за 2014 рік і враховує:

ü           ставку податку на прибуток підприємств на рівні 18 відсотків;

ü           динаміку надходжень за попередні роки;

ü           затверджені фінансові плани комунальних підприємств.

 

«Державне мито»

 

Динаміка надходження державного мита

                                                                                                                       (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Надходження до місцевого бюджету

129,4

180,8

 

943,0

 

Прогноз надходження державного мита до місцевого бюджету на 2015 рік визначено виходячи з того, що Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо реформи міжбюджетних відносин» від 28 грудня 2014 року N 79-VIII внесено зміни до Бюджетного кодексу України в частині зарахування у повному обсязі державного мита до місцевих бюджетів

 

«Екологічний податок» 

 

Динаміка зарахування екологічного податку

                                                                                                        (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

*

**

****

Факт

2014 р.

**

***

****

Проект

2015 р. ***

Надходження до місцевого бюджету

158,1

141,7

261,0

Примітка:

* норматив відрахувань у 2013 році 33,5%;

** враховує надходження від здійснення торгівлі на митній території України паливом власного виробництва та/або виробленим з давальницької сировини податковими агентами та від ввезення палива на митну територію України податковими агентами;

*** норматив відрахувань у 2014 - 2015 роках -  25,0% ;

**** протягом 2013- 2014 років екологічний податок зараховувався до спеціального  фонду місцевого бюджету.

 

«Місцеві податки і збори»

 

При розрахунку прогнозного показника надходжень місцевих податків і зборів враховано динаміку фактичних надходжень у 2013 - 2014 роках.

Згідно Податкового кодексу України:

1. До місцевих податків належать:

1.1. Податок на майно (складається з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; транспортного податку та  плати за землю);

1.2. Єдиний податок.

2. До місцевих зборів належать:

2.1. Збір за місця для паркування транспортних засобів;

2.2. Туристичний збір.

 

«Податок на майно»

 

Відповідно до Податкового кодексу України податок на майно складається з:

  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
  • транспортного податку;
  • плати за землю.

 

«Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»

Динаміка надходжень податку на нерухоме майно,

відмінне від земельної ділянки

                                                                                                                       (тис. грн.)

 

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Надходження до міського бюджету всього

15,0

3071,0

 

З 01.01.2015 року внесено зміни до статті 266 «Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» Податкового кодексу України, а саме:

1. Встановлення пільги із сплати податку:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 65 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток) - на 180 кв. метрів;

г) не будуть обкладатися податком:

- об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

- об’єкти промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

- будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

- об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств;

- об’єкти релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями) та інші.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

2. Розширення бази оподаткування за рахунок оподаткування комерційної нерухомості (будівлі підприємств і склади, готелі, ресторани і бари, туристичні бази, торгові центри, магазини, СТО, їдальні, бази і склади підприємств торгівлі та громадського харчування, казино, гральні будинки тощо).

3. Ставка податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюється за рішенням міської ради в залежності від типів таких об’єктів нерухомості у розмірі, що не перевищує 2 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

Щодо визначення податку фізичним особам, то у 2015 році такі особи сплачують податок за 2014 рік, і базою нарахування податку буде загальна площа об’єктів житлової нерухомості.

Нарахування податку на нерухоме майно за 2015 рік фізичним особам відбудеться у 2016 році до 01 липня, і податок буде розрахований за період з 01.01.2015 по 31.12.2015 – із загальної площі об’єктів житлової нерухомості.

Нарахування податку фізичним особам проводять територіальні органи Міндоходів і направляють податкові повідомлення-рішення про нараховані суми податку за звітний рік до 01 липня наступного року.

Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Враховуючи відсутність бази до оподаткування, прогноз надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2015 рік пропонується в сумі 3 071,0 тис. грн.

 

«Плата за землю»

Динаміка надходження плати за землю в розрізі окремих видів

                                                                                                                        (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Плата за землю, в т.ч.

8 389,2

9 403,3

9 500,0

Земельний податок з юридичних осіб

3 462,4

3593,7

3 650,0

орендна плата з юридичних осіб

3 963,5

4606,5

4 650,0

Земельний податок з фізичних осіб

106,8

98,7

100,0

орендна плата з фізичних осіб

856,5

1 104,4

1 100,0

З 2015 року згідно зі змінами  Податкового кодексу України ставки по земельному податку з юридичних та фізичних осіб повинна затверджувати міська рада.

У 2014 році та раніше ставки діяли для державних та комунальних організацій ні рівки 1 % від нормативно грошової оцінки землі, а для інших 3%. То у 2015 році пропонують для державних та комунальних організацій ні рівні 3 % від нормативно грошової оцінки землі, а для інших 12%.

 Станом на 01.01.2015 року в місті налічується 489 діючих договорів оренди земельних ділянок, де ставка орендної плати встановлена:

- на рівні 3 % нормативної грошової оцінки – 233 договорів;

- вище 3 % нормативної грошової оцінки – 256 договорів.

 Збільшення надходжень плати за землю планується за рахунок збільшення у 2015 році  коєфіціента  індексу  інфляції ( 1,249 ).

Прогнозний показник надходження плати за землю на 2015 рік складе 9500,0 тис. грн.

«Єдиний податок»
 

Динаміка надходжень єдиного податку по м. Суми

                                                                                                                                                  (тис.грн.)                                                              

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Надходження до місцевого бюджету, в т.ч.: ( тис.грн.)

7 458,5

7 588,2

7 006,0

з юридичних осіб

1 914,9

1 782,3

1 700,0

з фізичних осіб

 5 543,6

5 805,0

5 306,0

Кількість платників єдиного податку, в т.ч.: ( чоловік )

2401

2189

2006

юридичних осіб

242

234

229

фізичних осіб

2159

1955

1777

 

Прогноз обсягу надходжень єдиного податку на 2015 рік становить 7 006,0 тис. грн. та враховує:

o                         зменшення кількості платників єдиного податку 
o                         фактичні надходження за останні роки;

 

«Туристичний збір»

 

Динаміка зарахувань до міського бюджету

туристичного  збору в розрізі окремих видів надходжень

                                                                                                                        (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Туристичний збір, в т.ч.:

21,7

17,8

20,0

туристичний збір, сплачений юридичними особами

7,1

7,6

9

туристичний збір, сплачений фізичними особами

14,6

10,2

11,0

 

Прогноз обсягу надходжень туристичного збору визначено на основі фактичних надходжень в 2013 - 2014 роках в сумі 20,0 тис. гривень.

 

 

 

 

«Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі  підакцизних товарів»

 

Динаміка надходження акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі  підакцизних товарів

                                                                                                                      

                                                                                                                                                          (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Надходження до місцевого бюджету

-

-

4 419,8

 

З метою збільшення ресурсної бази місцевих бюджетів Податковим кодексом України запроваджено починаючи з 2015 року оподаткування акцизним податком з реалізації через роздрібну торговельну мережу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та палива. Ставка податку встановлюється місцевими органами влади у розмірі 5 відсотків від обсягу реалізації.

Також слід зазначити, що відповідно до прикінцевих положень Податкового кодексу Українипиво з 1 липня 2015 року буде прирівняна до алкогольних напоїв.

При цьому, згідно з податковими змінами, тепер пиво визначається як насичений діоксидом вуглецю пінистий алкогольний напій з вмістом етилового спирту від 0,5 відсотка об'ємних одиниць, отриманий під час бродіння охмеленого сусла пивними дріжджами, що відноситься до товарної групи УКТ ЗЕД за кодом 2203.

З огляду на вищевикладене, враховуючи обсяг роздрібного продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів, бензину моторного, дизельного пального, газу стисненого та скрапленого для автомобілів через торгову мережу підприємств м. Шостка за 2013 рік (за даними Головного управління статистики у Сумській області), прогноз надходжень акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі  підакцизних товарів в 2015 році  визначено у сумі 4 419,8 тис. гривень.

 

«Адміністративні штрафи та інші санкції»

Динаміка надходження адміністративних штрафів та інших санкцій

                                                                                                                            (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Надходження до місцевого бюджету

12,1

11,6

13,0

 

За 2014 рік адміністративною комісією при виконавчому комітеті проведено 25 засідань, на яких розглянуто 350 справи, за результатами розгляду попереджено 224 особи, 8 справ закрито, 63 особи сплатили

добровільно.  До Державної виконавчої служби передано 55 справ на суму 7,4 тис. грн.  Прогнозна сума надходжень адміністративних штрафів та інших санкцій  на 2015 рік становить 13,0 тис. грн.

 

«Надходження від орендної плати

за користування цілісним майновим комплексом

та іншим майном, що перебуває в комунальній власності»

 

Динаміка надходження від орендної плати за користування

цілісним майновим комплексом та іншим майном, що

перебуває в комунальній власності

                                                                                                                  (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Надходження до місцевого бюджету

2 708,0

3116,5

2 600,0

 

Згідно інформації, наданої відділом комунальної власності Шосткинської міської ради:

-                   станом на 01.01.2015 року на обліку в управлінні перебуває                   139 діючих договорів оренди комунального майна;

-                  сума нарахувань за місяць становить 243,6 тис. грн. (за грудень 2014 року без ПДВ);

«Інші надходження»

 

Динаміка інших надходжень

           (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Надходження до місцевого бюджету

209,6

181,2

60,0

 

Протягом 2014 року до місцевого бюджету м. Шостка на код бюджетної класифікації доходів 21080500 «Інші надходження» надійшли кошти в сумі 141,8 тис. грн. по актах перевірки Державної фінансової інспекції в Сумській області. Прогноз надходження інших надходжень на 2015 рік за результатами перевірок Державної фінансової інспекції у Сумській області визначено в сумі 10,0 тис. грн.

По коду доходів 24060300 «Інші надходження» за 2014 рік надійшло коштів у сумі 39,4 тис.грн.

У розрахунках прогнозного показника інших надходжень (код доходів 24060300) враховані надходження: по актам суперфіції – 14,0 тис. грн., відшкодування витрат за лікування потерпілих – 5,0 тис. грн., а також 1,0 тис. грн. - надходження, які не мають систематичного характеру. Разом прогноз складає 20,0 тис.грн.

 

 

 

 

 

«Кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок,

спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою

в порядку спадкування чи дарування, а також валютні цінності

і грошові кошти, власники яких невідомі»

 

Динаміка зарахування коштів від реалізації безхазяйного майна, знахідок,

спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою

в порядку спадкування чи дарування, а також валютні цінності

і грошові кошти, власники яких невідомі

                                                                                                                (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Надходження до місцевого бюджету

35,2

27,6

28,1

 

СПЕЦІАЛЬНИЙ  ФОНД

 

Обсяг доходів спеціального фонду на 2015 рік пропонується затвердити в сумі 9 772,3 тис. грн., у т. ч. бюджет розвитку – 695,4 тис. грн.

 

«Відсотки за користування довгостроковим кредитом, що надається з місцевих бюджетів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла»

 

Динаміка надходження відсотків за користування довгостроковим кредитом, що надається з місцевих бюджетів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла

                                                                                                              (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Надходження до місцевого бюджету

0,4

 -

0,1

 

Згідно інформації, наданої Сумським регіональним управлінням Державної спеціалізованої фінансової установи «Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву», в 2015 році заплановано повернення відсотків за користування довгостроковим кредитом, що надавався з міського

 

бюджету молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла, в сумі 0,1 тис. гривень.

 

«Власні надходження бюджетних установ»

 

Динаміка зарахування власних надходжень бюджетних установ

     (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Надходження до бюджету, в т. ч:

8 583,0

9 231,4

9 055,5

Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством

5 999,7

6 201,6

9055,5

Інші джерела надходжень бюджетних установ

2 583,3

3 029,8

 -

 

Згідно розрахунків, наданих головними розпорядниками бюджетних коштів, прогнозний показник власних надходжень на 2015 рік становить 9 055,5 тис. грн., у т.ч. плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю – 8 834,5  тис. грн., надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності – 137,6 тис.грн., плата за оренду майна бюджетних установ – 83,4 тис. грн.

 

«Грошові стягнення за шкоду,

заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності»

 

Динаміка зарахування грошових стягнень за шкоду,

заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності

                                                                                                                                                           (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Надходження до місцевого бюджету

19,3

81,4

21,3

 

Прогноз надходження грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності на 2015 рік визначено в сумі 21,3 тис. грн.

НАДХОДЖЕННЯ ДО БЮДЖЕТУ РОЗВИТКУ

Бюджет розвитку на 2015 рік враховує зміни до ст. 71 Бюджетного кодексу України, якими зменшено складові надходжень бюджету розвитку міського бюджету. Так, з 01.01.2015 року до надходжень бюджету розвитку включатимуть:

                -   кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності;
          - кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, отримані відповідно до Закону  України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
          - кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення;
          - надходження коштів по відсотках за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

 

 

 

«Кошти від відчуження майна, що належить

Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває

в комунальній власності»

 

Динаміка зарахування коштів від відчуження майна,

що перебуває в комунальній власності

                                                                                                                             (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Надходження до місцевого бюджету

111,6

1 281,7

335,0

 

«Надходження коштів пайової участі

у розвитку інфраструктури населеного пункту»

 

 

В останні роки по м. Шостка спостерігається уповільнення розвитку будівельної галузі все одно до бюджету розвитку в частині надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту планується залучити 0,4 тис. грн.

 

«Кошти від продажу земельних ділянок та продажу прав на земельні ділянки несільськогосподарського призначення, що перебувають

у державній або комунальній власності, та земельних ділянок,

які знаходяться на території Автономної Республіки Крим»

 

Динаміка коштів від продажу земельних ділянок та

 продажу прав на земельні ділянки

                                                                                                                                              (тис. грн.)

 

Факт 2013 р.

Факт 2014 р.

Проект 2015 р.

Надходження до місцевого бюджету

280,7

589,1

360,0

 

 «Відсотки за користування позиками,

які надавалися з місцевих бюджетів»

 

Динаміка зарахування коштів

по відсотках за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів

                                                                                                                        (тис. грн.)

 

Факт

2013 р.

Факт

2014 р.

Проект

2015 р.

Надходження до міського бюджету

0,4

 -

0,1

 

 

 

 

 

 

     Міжбюджетні трансферти

 

          При розрахунку міжбюджетних трансфертів враховано нові підходи до їх формування, розподілу та спрямування.

         Обсяг міжбюджетних трансфертів, що надаються з державного бюджету місцевим бюджетам,передбачено у сумі 118 926,2 тис. грн., у тому числі:      ВПЕРШЕ НАДАНІ:

базова дотація –  14 385,1тис. грн.,  яка має компенсаторний характер та забезпечує вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів за закріпленими доходами (податком на доходи фізичних осіб, податком на прибуток).    

субвенції із загального фонду:

освітня субвенція  – 45 879,1 тис. грн.,

медична субвенція  – 58 662,0 тис. грн.

         При надходженнях сум соціальних субвенцій місцевий бюджет м. Шостка буде уточнюватись.

ВПЕРШЕ   З урахуванням змін до Бюджетного кодексу України систему балансування замінено системою бюджетного вирівнювання, яка передбачає горизонтальне вирівнювання податкоспроможності територій залежно від рівня надходжень на одного жителя – тобто дотація вирівнювання замінена на базову дотацію  в сумі 14 385,1тис.грн.

2014 рік – власні та закріплені надходження – 61540,6 тис. грн. + дотація вирівнювання 96 879,0 тис. грн. = 158 419,6 тис. грн.

2015 рік - власні та закріплені надходження – 72 597,1 тис. грн. + базова дотація 14 385,1 тис. грн. + субвенції 104541,1 тис. грн. = 191 523,3 тис. грн.

У 2015 році фін. ресурс більший на 33 103,7 тис. грн.

При  надходженні  контрольних  розрахунків по  субвенціям соціальної спрямованості  до  місцевого  бюджету  будуть внесенні відповідні зміни.

                                      Видатки місцевих бюджетів

З метою збалансування бюджету, що є основним завданням бюджетної політики на 2015 рік, виходячи із обмежених можливостей ресурсної частини бюджету видаткова частина проекту бюджету спрямована на вкрай нагальні потреби.

У проекті місцевого бюджету на 2015 рік передбачено підвищення мінімальної заробітної плати та встановлення її у розмірі: з 1 січня – 1218 гривень, з 1 грудня – 1378 гривні.

Розмір посадового окладу працівника 1 тарифного розряду ЄТС передбачається визначити з урахуванням збереження грошового розриву з розміром мінімальної заробітної плати, що склався у поточному році (366 гривень). Так, розмір посадового окладу працівника 1 тарифного розряду ЄТС має становити: з 1 січня – 852 гривню, з 1 грудня – 1012 гривень.

Враховуючи економічну ситуацію у країні підвищення розмірів мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника 1 тарифного розряду ЄТС буде забезпечуватися у межах фонду оплати праці, визначеного на рівні 2014 року.

При здійсненні розрахунку показників видатків місцевих бюджетів передбачено видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв з урахуванням тарифів на послуги теплопостачання відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг.

                                       Зміна тарифів

послуга

На 01.01.2014 р.

На 01.01.2015 р.

Ріст, %

Тепло ХАЕР (грн./Гкал.)

730,32

1470,05

+201%

Водопостачання (грн.куб.м.)

9,08

9,01

-0,8%

Електроенергія(грн.квт/год)

1,27

1,86

+146%

Газ(тис.куб.м.)

3399,00

6745,30

+198%

 

Видаткову частину місцевого бюджету м. Шостка на 2015 рік  сформовано в сумі  203 995,1 тис. грн., у тому числі видатки загального фонду – 191 523,3 тис. грн., спеціального – 12 471,8 тис. грн.

         У загальному фонді місцевого бюджету передбачені такі нові міжбюджетні трансферти:

1. Освітня субвенція – 45 879,1 тис. грн. – спрямовується на оплату поточних видатків (оплата праці з нарахуваннями, придбання медикаментів та продуктів харчування, оплата комунальних послуг та енергоносіїв, тощо). Субвенція спрямовується наступним типам навчальних закладів: загальноосвітні навчальні заклади усіх типів ступенів,  вечірні (змінні) школи, спеціальні загальноосвітні навчальні заклади для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.

  2. Медична субвенція – 58 662,0 тис. грн., за рахунок якої будуть проводитися поточні  видатки на охорону здоров’я.

         Крім того, будуть здійснюватися видатки з місцевого бюджету за рахунок власних доходів місцевого бюджету та базової дотації з Державного бюджету:

          -    на органи місцевого самоврядування;

на освіту (дошкільну освіту, позашкільну освіту та інші заклади освіти);

соціальний захист та соціальне забезпечення ( територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг); центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів; програми місцевого значення стосовно дітей, молоді, жінок, сім’ї; місцеві програми соціального захисту окремих категорій населення; компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги; надання ветеранським організаціям фінансової підтримки;

місцеві програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою;

на культуру (бібліотеки, музеї, палаци і будинки культури, школи естетичного виховання дітей та інші заклади культури, культурно-мистецькі програми);

програми підтримки засобів масової інформації;

утримання та навчально-тренувальна робота ДЮСШ та фінансова підтримка спортивних споруд, місцеві програми з розвитку фізичної культури та спорту;

будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання доріг місцевого значення.

заходи з організації рятування на водах.

         Крім цього, згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» з державного бюджету на місцевий рівень передаються заклади та заходи   соціально-культурній сфері.

         Також змінено підхід до фінансування видатків на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах. Замість субвенції з державного бюджету джерелом

фінансування таких видатків будуть надходження до місцевих бюджетів акцизного податку з реалізації через роздрібну торговельну мережу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, біодизелю та скрапленого газу.

        

 

07.01.15                                     

 

 
 
 
 
КАЛЬКУЛЯТОР СУБСИДІЙ 
 
 
 ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК "СВЕМА"

ПРЕЗЕНТАЦІЙНИЙ ВІДЕОРОЛІК

МІСТА  ШОСТКА

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА

ПРОМИСЛОВИХ

ПІДПРИЄМСТВ МІСТА

 СТАТИСТИКА  

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НС 

 

 

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА

СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ

СЛУЖБА У СПРАВАХ 

ДІТЕЙ

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ

СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї,ДІТЕЙ 
ТА МОЛОДІ


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ 

освіта

ЦЕНТРАЛЬНА

РАЙОННА ЛІКАРНЯ 

црл шостка

ШОСТКИНСЬКА ОДПІ 

ШОСТКИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ

УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

пенсионный фонд шостка

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА  

ОРГАНІЗАЦІЯ УСВА

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"