Сайт в режимі тестування та наповнення. Стара версія доступна за посиланням: old.shostka-rada.gov.ua

До уваги страхувальників!

21/07/17

З 1 серпня 2017 року розпочинає роботу Фонд соціального страхування України, який утворений шляхом об’єднання Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

 

Створено його робочий орган: Шосткинське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області (41100, Сумська обл., м.Шостка,  вул. Шевченка, 8, тел/факс 7-07-76).

 

Отримувачам коштів з 01.08.2017 при поданні заявок на фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам необхідно вказувати назву  вказаного відділення новоствореної структури.

Більш детальну інформацію можна отримати за телефонами: 7-52-83 та  7-09-02.

До уваги страхувальників!

20/07/16

З метою створення комфортних умов для подання платниками єдиного внеску звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) за формами згідно з Порядком  формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Порядок), який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 23.04.2015 № 460/26905 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11.04.2016 року № 441, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 06.05.2016 № 682/28812) ДФС  повідомляє.

Починаючи з 01 липня 2016 року Звіти за звітний період «червень 2016 року» та Звіти за звітні періоди 2016 року подаються платниками єдиного внеску до контролюючих органів за новою формою затвердженою відповідно до Порядку та відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Нові електронні формати Звіту розміщенні на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення /Реєстр електронних форм податкових документів.

Звертаємо увагу, що для подання Звіту в електронному вигляді за новими формами та згідно із затвердженим форматом (стандартом) платникам єдиного внеску у разі відсутності діючого Договору про визнання електронних документів (J/F1391004) з відповідним територіальним органом ДФС необхідно укласти такий Договір.

Також інформуємо, що підготувати, заповнити та надіслати Звіт в електронному вигляді за новими формами можна буде скориставшись електронним сервісом «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua).

Разом з тим, повідомляємо, що Звіт за попередній звітний період (періоди) до 2016 року, який не подавався, подається до контролюючого органу за формою, що діяла з 01 травня 2015 року та відповідно у форматах, визначених для таких форм (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/198072.html). Такий Звіт подається лише один раз за один звітний період  (абз.2 п.3 розділу V Порядку).

У разі виникнення питань, пов’язаних із надсиланням звітності платники мають можливість звернутися за багатоканальним телефоном: 0-800-501-007.  Інформація  надається  щоденно у робочі дні з 8 год. 00 хв. до 20 год. 00 хвилин. 

До уваги страхувальників!

20/02/16

Шосткинське об’єднане управління Пенсійного фонду України Сумської області  доводить до страхувальників спільний лист Пенсійного фонду України (від 10.02.2016 №4561/05-10) та Державної фіскальної служби України (від 10.02.2016 №4465/7/99-9-17-03-01-17) з роз’ясненнями щодо заповнення та подання звітів за формами, наведеними в додатках до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435, до затвердження нового Порядку.

 

З 01 січня 2016 року набрав чинності Закон України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» (далі — Закон № 909), яким, зокрема, внесено зміни до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі — Закон № 2464).

 

Так, підпунктом 4 пункту 2 розділу II «Прикінцеві положення» Закону № 909 внесено зміни до статей 7 та 8 Закону № 2464.

 

Відповідно до внесених змін єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі — єдиний внесок) для платників, зазначених у статті 4 Закону № 2464, встановлюється у розмірі 22 % визначеної статтею 7 Закону № 2464 бази нарахування єдиного внеску (частина п’ята статті 8 Закону № 2464).

На сьогодні готуються зміни до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за №460/26905 (далі — Порядок № 435), у тому числі форми Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів, (додаток 4 до Порядку № 435) (далі — Звіт), де будуть враховані всі зміни, що відбулися з 1 січня 2016 року.

 

До затвердження нової форми необхідно подавати Звіт до органу доходів і зборів як за звітні періоди 2016 року, так і за попередні звітні періоди до 2016 року (несвоєчасно подані) за формою згідно з додатком 4 до Порядку №435, що діяла з 01.05.2015, із заповненням всіх обов’язкових реквізитів.

 

Незважаючи на введення єдиної ставки єдиного внеску для всіх видів доходу, рядки в таблиці 1 Звіту необхідно заповнювати у розрізі видів доходу.

 

Суми нарахованого єдиного внеску необхідно відображати у рядках таблиці 1 Звіту за видами доходу, але розраховувати за новою ставкою (22 %), крім:

підприємств, установ і організацій для працюючих інвалідів — 8,41 відсотка;

підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, зокрема товариств УТОГ та УТОС — 5,3 відсотка;

підприємств та організацій громадських організацій інвалідів (за умов, визначених частиною чотирнадцятою статті 8 Закону № 2464) для працюючих інвалідів — 5,5 відсотка.

 

Оскільки, починаючи зі звітного періоду січня 2016 року, утримання єдиного внеску із нарахованого доходу застрахованих осіб скасовано, цей показник не зазначається при заповненні

 

Звіту (рядки 5, 5.1 — 5.6 у таблиці 1 Звіту). Також не відображається нарахований дохід, з якого утримується єдиний внесок (рядки 4, 4.1 — 4.4 таблиці 1 Звіту). Відповідно у таблиці 6 Звіту не заповнюється реквізит 20 „Сума утриманого єдиного внеску за звітний місяць (із заробітної плати/доходу)”, крім випадків, коли необхідно зробити донарахування або зняти зайво нараховані суми єдиного внеску, нараховані у попередніх звітних періодах.

Інші новини