Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Про тарифи на послуги водопостачання та водовідведення - відстеження з 01.01.2008р. по 01.07.2008р.

 

Звіт про базове відстеження проекту рішення виконавчого комітету Шосткиської міської ради «Про тарифи на послуги водопостачання та водовідведення»


Вид та назва регуляторного акта.

 

 

Проект рішення виконавчого комітету Шосткиської міської ради «Про тарифи на послуги водопостачання та водовідведення».

 

 

Назва виконавця заходів з відстеження результативності.


Комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства»

 


Цілі прийняття акта.


- покращення якості надання послуг з водопостачання та водовідведення;

- надання послуг з водопостачання та водовідведення в місті на рівні діючих нормативів;

- впровадження низки першочергових інвестиційних проектів, спрямованих на зменшення витрат енергетичних ресурсів;

- стримання темпів зносу основних засобів;

- беззбиткова діяльність КП „Виробниче управління вододпровідно- каналізаційного господарства".

Строк виконання заходів з відстеження результативності.

 

 

З 25.07.2008р. по 30.08.2008р.

Відстеження проводиться за результатами діяльності КП «ВУВКГ» по послугам з водопостачання та водовідведення за період з 01.01.2008р. по 01.07.2008р.

 

 

Тип відстеження.


Базове відстеження.

 

 

Метод одержання результатів відстеження результативності.


Для проведення базового відстеження використовувався статистичний метод.

 

 

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних.


Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:

- показник прибутковості чи збитковості підприємства.

- рівень відшкодування тарифом витрат на послуги водопостачання.

- рівень відшкодування тарифом витрат на послуги водовідведення.

- витрати на капітальні інвестиції в розрахунку на одного мешканця.

- показники погашення кредиторської заборгованості по податках..

- показники витрат та втрат ресурсів:

  • питоме споживання електроенергії;
  • втрати та необліковані витрати води з системи подачі і розподілу води;
  • продуктивність праці.

- показники якості питної води:

  • хімічні показники (колір, запах, смак, вміст хімічних речовин);
  • бактеріологічні показники (індекс БГКП - бактерії групи кишкової полички).

- показники аварійності мереж:

  • кількість аварій на 1 км водопровідних мереж;
  • кількість аварій на 1 км каналізаційних мереж.

- показники якості надання послуг:

  • кількість скарг на проблеми у забезпеченні безперебійними послугами;
  • кількість скарг на проблеми тиску води;
  • кількість скарг на проблеми неналежної якості води;
  • кількість скарг стосовно неналежного обслуговування споживачів: тривалий термін розгляду заяв, запитів, скарг, звернень за телефоном, тощо.

- показники вивчення громадської думки щодо стану водозабезпечення міста, якості проведення інформаційно - роз'яснювальної роботи зі споживачами, поліпшення іміджу підприємства:

  • кількість проведених тематичних форумів з проблем якості надання послуг, якості обслуговування споживачів, шляхів зменшення та реструктуризація заборгованості;
  • кількість проведених зустрічей керівництвом КП "Виробниче управління житлово-комунального господарства " в місті з питань вивчення громадської думки щодо впровадження інвестиційних проектів, запровадження будинкового обліку, пошуку шляхів збільшення реалізації послуг.

 

 

Кількісні та якісні значення показників результативності акта.


Показник результативності

1 півріччя 2008 року

Прибутковість чи збитковість, тис.грн.

-1221,1

Рівень відшкодування тарифом витрат на послуги водопостачання, %

64,2

Рівень відшкодування тарифом витрат на послуги водовідведення, %

56,5

Витрати на капітальні інвестиції в розрахунку на одного мешканця, грн.

3,68

Показники погашення кредиторської заборгованості по податках, %

92,4

Показники витрат та втрат ресурсів

 

питоме споживання електроенергії на 1 м.куб.

 

- виробництво питної води, кВт. год/м.куб.

0,840

- пропуск та очистка стоків, кВт. год/м.куб.

1,016

втрати та необліковані витрати води з системи подачі і розподілу води, %

13,2

втрати та необліковані витрати води з системи подачі і розподілу води, тис.грн.

312,0

продуктивність праці, тис.грн.

20,5

Показники якості питної води

 

- хімічні показники

 

колір, градуси

2,5

запах, бали

0

смак, бали

0

хлориди, мг/дм.куб.

24,10

сульфати, мг/дм.куб.

26,82

свинець, мг/дм.куб.

<0,0005

фтор, мг/дм.куб.

0,25

- бактеріологічні показники

 

індекс БГКП

<3

Показники аварійності мереж

 

- кількість аварій на 1 км водопровідних мереж, шт.

0,423

- кількість аварій на 1 км каналізаційних мереж, шт.

7,13

Показники якості надання послуг

 

- кількість скарг на проблеми у забезпеченні безперебійними послугами

-

- кількість скарг на проблеми тиску води, шт.

33

- кількість скарг на проблеми неналежної якості води

-

- кількість скарг стосовно неналежного обслуговування споживачів тривалий термін розгляду заяв, запитів, скарг, звернень за телефоном, тощо

розгляд звернень громадян проводиться вчасно, згідно з чинним законодавством

Показники вивчення громадської думки щодо стану водозабезпечення міста, якості проведення інформаційно - роз'яснювальної роботи зі споживачами, поліпшення іміджу підприємства

 

- кількість проведених тематичних форумів з проблем якості надання послуг, якості обслуговування споживачів, шляхів зменшення та реструктуризація заборгованості

підприємством випускається газета «Вісник ПУВКХ», яка освітлює усі аспекти водопостачання та водовідведення міста, щомісячне звернення до боржників через газету «Шанс», рекламне звернення до споживачів (бігборд)

- кількість проведених зустрічей керівництвом КП "Виробниче управління житлово-комунального господарства " в місті з питань вивчення громадської думки щодо впровадження інвестиційних проектів, запровадження будинкового обліку, пошуку шляхів збільшення реалізації послуг

інформація з питань водопостачання ат водовідведення подається на шпальтах газети «Весник ПУВКХ», роз'яснювальна робота контролерів на дільницях. Залучення нових абонентів шляхом обходу контролерами та обхідником житлових масивів

 

 

Міський голова  

М.П. Нога

 

31.08.13

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"